1

زنی که از او به عنوان “خواهر مری” نام برده می‌شود+تصویر

  • کد خبر : 72353
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴

در گزارشی که برای اولین بار از شبکه تی وی آی پخش شد، جولیان مانیون در کنار مردمی که از آمریکا خشمگین‌اند با معصومه ابتکار گفتگو کرده است.

سایت مردمک نوشت: «در گزارشی که برای اولین بار در ششم دسامبر ۱۹۷۹ از این شبکه [تی وی آی] پخش شد او [جولیان مانیون] در کنار مردمی که از آمریکا خشمگین‌اند با معصومه ابتکار و آیت‌الله بهشتی گفتگو کرده است.»

معصومه ابتکار که در این دوره هجده سال دارد و به خاطر تسلطش به زبان انگلیسی به عنوان سخنگوی دانشجویان پیرو خط امام صحبت می‌کند. کسی است که براساس گزارش “مردمک” از او به عنوان “خواهر مری” نام برده می‌شود.

در این گزارش بخشی از کنفرانس خبری «دانشجویان خط امام» پخش می‌شود که در آن معصومه ابتکار سخنگوی دانشجویان می‌گوید “به هیچ سوالی در مورد مسائل امنیتی را پاسخ نمی‌گویند”. او همچنین می‌گوید “در صورت هر گونه حمله به سفارت، گروگان‌ها را از بین خواهند برد.”

معصومه ابتکار اما در مصاحبه ای اختصاصی با این شبکه در گفتگو با جولیان مانیون می‌گوید که “ایالات متحده آمریکا سال‌ها منابع ایران را برای منافع خودش به تاراج برده است”. او در پاسخ به این سوال که “آیا گروگان‌ها مسئول این برخوردها هستند” او می‌گوید که “آنها بخشی از سیستمی هستند که سیاست‌های امپریالیسیتی آمریکا را پیش می‌برند.”

وی در جواب گزارشگر که پرسیده بود “آیا منظور شما در این کنفرانس این بود که اگر شما آنجا می بودید شما هم آنها را نابود می کردید” می گوید : «بله منظور من هم این است که به آنها حمله می کردم»  گزارشگر در ادامه صریحتر سوال خود را تکرار می کند و می گوید “یعنی شما شخصا اسلحه بر می داشتید و به سمت سر یکی از آنها شلیک می کردید” که ابتکار پاسخ می دهد: «بله البته،چرا که شاه بوسیله سلاح هایی آمریکایی[پشتیبانی از شاه] برادران و خواهران مرا کشت»

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=72353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر