2

تبیین شعار امسال با محوریت خانواده و مدرسه

  • کد خبر : 73350
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: شعار سال با عنوان «حماسه سیاسی و اقتصادی» با محوریت خانواده و مدرسه تبیین شده است و نسل آینده با ابعاد مختلف آن آشنا می‌شود.

به گزارش افق حامد علامتی در جمع مسئولان این تشکل دانش‌آموزی اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه روشنگری و دانایی‌محوری نسل آینده انقلاب، سعی می‌کند از تمام ظرفیت‌ها برای بیان اندیشه‌ها و حماسه‌های انقلابی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و غیره استفاده کند تا یک نسل حماسی تربیت یافته و در بستر تبیین و روشنگری اندیشه‌های انقلاب اسلامی تربیت شوند.

وی ادامه داد: در همین زمینه با بهره‌گیری از تشکل‌های مردم‌ نهاد حوزه دانش‌آموزی سعی می‌کنیم اندیشه واقعی در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را برای نوجوانان و جوانان روشنگری کنیم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، نقطه اوج این امر را آشنا کردن دانش‌آموزان برای حضور در انتخابات با عنوان نقطه متعالی خلق حماسه سیاسی اعلام کرد و افزود: ما همه ‌ساله با برگزاری برنامه‌های مختلف برای نسل آینده انقلاب سعی داریم آنها را با ارزشمندترین حضور گسترده مردم یعنی انتخابات آشنا کنیم.

علامتی گفت: ما در طول سال نیز سعی خواهیم کرد در قالب همایش‌ها، نشست‌ها و برنامه‌های عملیاتی به‌ویژه در ایام تعطیلات تابستان، نسل آینده را با ابعاد مختلف حماسه سیاسی و اقتصادی بهتر آشنا کنیم تا لبیکی واقعی و عملی به فرمایشات مقام معظم رهبری گفته باشیم.

علامتی با بیان اینکه انتخابات و حضور گسترده مردم در این رویداد برای ما یک اصل مهم است، تأکید کرد: در حقیقت انتخابات، یک فرصت ویژه برای تربیت سیاسی دانش‌آموزان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=73350

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر