2

هوندا آدیسی، خودرویی تمام‌عیار+تصاویر

  • کد خبر : 73433
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۲

هوندا Odyssey Touring Elite یک خودوری دیفرانسیل جلو با موتور V6 به گنجایش ۳٫۵ لیتر است که می‌تواند توانی معادل ۲۴۸ اسب‌بخار (۱۸۵ کیلووات) تولید کند.

 

محبوبه عمیدی: شما هم اگر تجربه سفر با بچه‌ها را داشته باشید یا برای چند ساعتی قفسه پرنده مورد علاقه‌تان را داخل خودروی خود حمل کرده باشید، به خوبی می‌دانید که زمان رسیدن به مقصد، اولین چیزی که به آن نیاز دارید یک جاروی دستی شارژی است. هوندا تلاش کرده با تولید جاروبرقی داخلی برای خودروی ۸ نفره خود، کنار آمدن با این واقعیت روزمره ناخوشایند را برای پدرومادرها و کسانی که حیوان خانگی دارند به مراتب ساده‌تر کند.

در نمونه هوندا Odyssey Touring Elite که در نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک رونمایی شده و از تابستان امسال وارد بازار خواهد شد، یک جاروبرقی داخلی تعبیه‌شده که کار تمیزکاری خودرو را ساده‌تر کرده و به آن سرعت بیشتری خواهد بخشید. این خودرو یک ون مجهز به فناوری‌های روز ایمنی سرنشینان است که برای ۸ سرنشین طراحی شده است.

هوندا Odyssey Touring Elite یک خودوری دیفرانسیل جلو با موتور ۶ سیلندر به گنجایش ۳٫۵ لیتر است که می‌تواند توانی معادل ۲۴۸ اسب‌بخار (۱۸۵ کیلووات) تولید کند. برای افزایش بهره‌وری سوخت در این خودرو از فناوری VCM هوندا یا مدیریت تعداد سیلندرها استفاده می‌شود که می‌تواند برای بهبود مصرف خودرو تعداد سیلندرهای درگیر در موتور را بین ۳، ۴ و ۶ عدد جابجا کند.

در این مدل تازه فناوری‌های ساختاری و ایمنی متعددی مورد استفاده قرار گرفته‌اند؛ از میان آنها می‌توان به فناوری‌های کمکی راننده، سیستم هشدار برخورد قسمت جلوی خودرو یا FCW، سیستم هشدار خروج از خط یا LDW و آینه‌هایی که دید بهتر و گسترده‌تری به راننده می‌دهند، اشاره کرد. این خودرو فاقد کلید است و برای ورود به آن همراه با استفاده از سیستم سرگرمی و اطلاعات خودرو می‌توان از اپلیکشین Aha که توسط هوندا برای تلفن‌های هوشمند تهیه‌شده، استفاده کرد.

علاوه بر این برای هوندا Odyssey Touring Elite 2014 جاروبرقی داخلی پیش‌بینی شده است. این جاروبرقی که توان مورد نیاز خود را از سیستم الکتریکی خودرو دریافت می‌کند، یک موتور قدرتمند برای مکش دارد و فیلتر و کیسه داخلی آن قابل‌تعویض است. هوندا این جاروبرقی را با مشارکت Shop-Vac تولید کرده و آنرا HondaVAC نامیده است. مطابق اعلام هوندا می‌توان از این جاروبرقی هنگامی که موتور روشن است، به شکل مداوم استفاده کرد. در غیر این صورت باتری این خودرو تا ۸ دقیقه می‌تواند توان مورد نیاز جاروبرقی را تأمین کند.

هوندا این ون ۸ نفره را تابستان امسال در نمایندگی‌های فروش این شرکت در نیمکره‌شمالی برای فروش عرضه خواهد کرد.

خبرآنلاین

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=73433

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر