1

اگر بوی انحراف از کسی احساس کنیم او را رد صلاحیت خواهیم کرد

  • کد خبر : 74476
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶

یک عضو فقهای شورای نگهبان گفت: اگر بوی انحراف از کسی احساس کنیم، شبهه‌ای نداشته باشید که او را رد صلاحیت خواهیم کرد. همه کسانی که نگرانی دارند خوب است بدانند که ما نه با کسی دعوا داریم و نه به کسی باج می‌دهیم.

عضو شورای نگهبان:بوی خلاف بیاید، رد صلاحیت می‌کنیم

آیت‌الله مومن در دیدار با دبیرکل و برخی اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه “تعدد کاندیداهای صلاحیت‌دار قطعا آرای مردم متدین را هم متشتت می‌کند”، اظهار کرد: نیروهای معتقد و وفادار به انقلاب اسلامی می‌توانند در سایه روحانیت به اجماع برسند و در این راه آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی دو نفری هستند که می‌توانند کمک کنند.

وی خطاب به اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: الحمدالله شما آقایان تشخیص دارید که باید در جهت همدلی و هماهنگی در بین نیروهای اصیل انقلابی و معتقد به نظام و ولایت گام بردارید و این مساله مورد خوشحالی و نشان از سلامت شما آقایان و اهل تشخیص درست بودن است.

این عضو شورای نگهبان در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه “نظارت در شورای نگهبان بر انتخابات شوراها و ریاست جمهوری و صلاحیت کاندیداها بسیار با دقت انجام می‌شود”، اظهار کرد: اگر بوی انحراف از کسی احساس کنیم، شبهه‌ای نداشته باشید که او را رد صلاحیت خواهیم کرد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون به لطف خداوند متعال جمع شورای نگهبان توجه خوبی دارند که هرجا بوی خلاف بیاید و صلاحیت احراز نشود، صلاحیت را تایید نمی‌کنند. همه کسانی که نگرانی دارند خوب است بدانند که ما نه با کسی دعوا داریم و نه به کسی باج می‌دهیم.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر