1

ازدواج عروس و داماد میلیاردر به ساده ترین شکل ممکن +تصاویر

  • کد خبر : 74733
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸

در مراسم ازدواج ساده این زوج ۴۲ میهمان حضور داشتند که شامل خانواده و دوستان نزدیک آنها بود. این مراسم نیم ساعته در کنار یک تالاب طبیعی در جنوب غربی لندن برگزار شد.

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: فرق آنها با عروس و دامادهای معمولی در این است که آنها از وارثان دو سرمایه گذار بزرگ تجاری هستند و دو فرد بسیار متمول محسوب میشوند. اما آنها به جای صرف هزینه های گزاف و اقامت در هتلهای گرانقیمت آنها شب ازدواجشان را در یک کلبه کاهگلی با اجاره بهای شبی ۵۰ پوند سپری کردند.

 

 

“زک لگدن اسمیت” و “الیس روثچالید” اخیرا ازدواج کرده اند ، این در حالی است که هرکدام از آنها دارای ثروتی بیش از ۳۰۰ میلیون پوند هستند. در مراسم ازدواج ساده این زوج ۴۲ میهمان حضور داشتند که شامل خانواده و دوستان نزدیک آنها بود. این مراسم نیم ساعته در کنار یک تالاب طبیعی در جنوب غربی لندن برگزار شد.

 


آقای اسمیت یک عاشق طبیعت و سردبیر سابق یک مجله اکولوژیستی خانوادگی است و چندان دور از تصور نبود که او برای مهمترین روز زندگی اش یک فضای ساده روستایی را انتخاب کند.
آقای اسمیت یک بار دیگر در سال ۱۹۹۹ ازدواج کرد و حاصل آن سه فرزند است . او و همسرش در سال ۲۰۱۰ از هم جدا شدند و او مجبور به پرداخت بیش از ۲۰ میلیون پوند از این ثروت به همسر اولش شد. عروس خانم وارث یک ثروت ۱٫۸ میلیارد پوندی است که بعد از خودکشی پدر ۴۸ ساله اش در سال ۲۰۰۸ به آن رسید و داماد نیز بعد از فوت پدرش در سال ۱۹۹۷ به یک ثروت ۱٫۲ میلیارد پوندی دست پیدا کرد.

 

پرداد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74733

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر