3

کارگردان مشهور سینما در جلسه انتخاباتی روحانی+تصویر

  • کد خبر : 74738
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲

به فاصله دو ماه قبل از شروع انتخابات ریاست جمهوری؛ انتظارها برای فعال شدن سینمایی‌ها برای حضور پررنگ در فرآیند انتخابات دیروز با حضور فریدون جیرانی در جلسه انتخاباتی حسن روحانی به اوج رسید.

گزارش تصویری دیروز تسنیم از اولین جلسه ستاد انتخاباتی حسن روحانی، برای سینمایی‌ها یک عکس ویژه داشت. فریدون جیرانی؛ کارگردان مشهور سینما در جلسه مشاهده می‌شد و این شاید آغاز حضور سینمایی‌ها در فعالیت‌های انتخاباتی باشد.مسابقه شروع شده.

انتخابات سال ۸۸ پررنگ‌ترین حضور سطح اول سینمای ایران در فرآیند انتخابات بود و علاوه بر حمایت‌ها و حضور در ستادهای انتخاباتی، ساخت فیلم‌های تبلیغی ۴ کاندیدای انتخابات پرشور سال ۸۸، سینما را عملا به صورت مستقیم وارد انتخابات کرد.

جواد شمقدری، مجید مجیدی و ضیاءالدین دری و بهروز افخمی نام‌های آشنای سینمای ایران فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای چهار سال پیش را ساختند و به نظر می‌رسد با جدی‌تر شدن فعالیت‌های انتخاباتی نامزدها شروع فعالیت سینمایی‌ها برای ساختن فیلم‌های تبلیغاتی از هم  اکنون شروع شده باشد.

سینماگران بزرگ دیگری مثل احمدرضا درویش، رسول صدرعاملی، داوود میرباقری و مرحوم ملاقلی‌پور هم سابقه ساخت فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری هم در کارنامه کاری‌شان دارند تا به این ترتیب مشخص شود که رقابت در ساحت سینمایی انتخابات ریاست جمهوری در ایران در همه این سالها در سطح اول سینمای ایران پیگیری می‌شود.

هنوز چند ماه مانده به شروع فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها ظاهرا خیلی از نامزدها برنامه‌ریز برای ساخت فیلم انتخاباتی را شروع کرده‌اند  و حضور جیرانی در این جلسه انتخاباتی اولین نمود بیرونی آن است.هنوز مشخص نیست که جیرانی قرار است چه نقشی در ستاد انتخاباتی حسن روحانی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر