1

وقتی حجاب خانم سهل انگار می سوزد!+تصاویر

  • کد خبر : 74759
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶

سپتامبر گذشته خانم ۶۷ ساله در حین اشپزی گرفتار اتش سوزی شد و فوت نمود.خانم محجبه به نام “ثریا خان ساکن خیابان ادوارد شهر بورتون در منزل حین اشپزی روسریش اتش گرفت و در چند لحظه شعله های اتش تمام بدن او را فرا گرفت. او با داد و فریاد از شوهرش محمد کمک خواست.شوهرش […]

سپتامبر گذشته خانم ۶۷ ساله در حین اشپزی گرفتار اتش سوزی شد و فوت نمود.خانم محجبه به نام “ثریا خان ساکن خیابان ادوارد شهر بورتون در منزل حین اشپزی روسریش اتش گرفت و در چند لحظه شعله های اتش تمام بدن او را فرا گرفت.

او با داد و فریاد از شوهرش محمد کمک خواست.شوهرش به همراه دخترشان “رکسانا”سریعا به اشپزخانه دویدند.رکسانا در حالی که با اب سعی در خاموش نمودن شعله های اتش داشت ،پدرش پولیور خود را دراورد و سعی نمود با ان شعله ها را خاموش نماید.دقایقی بعد اورژانس سر رسید و خانم جهت درمان به بیمارستان کویین انتقال داده شد.

خیابان ادوارد شهر بورتون

در پی وخیم تر شدن سوختگی بدن از ناحیه سر و گردن جهت درمان به بیمارستان”وایتن شاو”منچستر اعزام شد.اما متاسفانه از شدت سوختگی به کما رفت در ۵ ماه اکتبر فوت نمود.

بیمارستان وایتن شاو منچستر

یکی از مامورین اتش نشانی علت اتش سوزی را بی احتیاطی عنوان نمود و اظهار داشت او طی دو سال گذشته سه بار به علت سهل انگاری از ناحیه روسری خود دچار اتش سوزی شده بود.دخترش رکسانا با اظهار تاسف از مرگ مادر مهربانش می گوید ما هم اکنون انجمنی داریم که در ان اصول ایمنی اشپزی با حجاب را به زوجها اموزش می دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74759

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر