2

کار عجیب این مغازه دار برای حفاظت از مغازه اش!+تصویر

  • کد خبر : 75363
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴

صاحب مغازه قطعات رایانهای در کالیفرنیا، پس از هفته‌‌ها تلاش سارقان چند ماهه محل کسبش را دستگیر کرد و تحویل قانون داد.

این مرد که در طول ۳ ماه گذشته مقادیر زیادی از اموال مغازه‌اش را در ۱۵ بار سرقت از دست داده بود در شرایطی که احساس می‌کرد بدون هیچ سرنخی روند رسیدگی به پرونده سرقت مغازه‌اش به درازا می‌کشد در حالی که صد‌ها هزار دلار ظرف این چند ماه از دست داده بود، در اقدامی زیرکانه با صرف هزینه‌‌هایی گزاف پس از نصب دوربین‌‌هایی در اطراف مغازه‌اش و کشیدن حصار در جلوی آن، چندین شب با کمین در اطراف محل کسبش در انتظار سارقان ماند.
این انتظار نفسگیر و دلهره‌آور روز‌ها و شب‌‌ها به طول انجامید تا این که بالاخره در پایان هفته در حالی که مرد مغازهدار مانند هر شب با اسلحه آماده‌اش در میان درختان اطراف مغازه، محل کسبش را می‌پایید سر و کله دزد پیدا شد.


البته در گام نخست این مرد بی‌گدار به آب نزد و وقتی مطمئن شد دو تن قصد ورود به انبار مغازه را دارند به سمت آنها رفت و با نشانه رفتن اسلحه به سمتشان غافلگیرشان کرد.
دزدان که تا آن زمان پول زیادی از سرقت اموال این مرد به جیب زده بودند، با دیدن صاحب مغازه خشکشان زد و چون دیدند کوچک‌ترین حرکتشان ممکن است به قیمت جانشان تمام شود، در جا تسلیم شدند.
چند لحظه بعد پلیس که با تماس مرد مغازه‌دار از ماجرا با خبر شده بود از راه رسید و دو سارق را با خود برد. به گزارش پلیس این دو سارق به دلیل همراه داشتن مواد مخدر و سنگین شدن جرایمشان بدون قرار وثیقه تا رسیدن زمان دادرسی در زندان خواهند ماند.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=75363

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر