3

شکنجه ، آزار و اذیت یک روحانی سرشناس شیعه توسط فرزند شاهزاده

  • کد خبر : 7592
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۲

وی طی اظهاراتی شکنجه شدنش به دست شاهزاده “ناصر بن حمد” را تأیید کرده است شیخ “محمد حبیب المقداد” دارای گذرنامه سوئدی نیز است از همین رو دولت سوئد به سفیرش در بحرین دستور داده که برای آزادی هرچه سریع تر این روحانی شیعه تلاش کند. به گزارش شیعه آنلاین، خبرنگار افتخاری ما از منامه […]

وی طی اظهاراتی شکنجه شدنش به دست شاهزاده “ناصر بن حمد” را تأیید کرده است شیخ “محمد حبیب المقداد” دارای گذرنامه سوئدی نیز است از همین رو دولت سوئد به سفیرش در بحرین دستور داده که برای آزادی هرچه سریع تر این روحانی شیعه تلاش کند.

به گزارش شیعه آنلاین، خبرنگار افتخاری ما از منامه پایتخت بحرین به نقل از برخی منابع آگاه خبر داد که حجه الإسلام و المسلمین شیخ “محمد حبیب المقداد” روحانی سرشناس شیعه که در زندان های آل خلیفه به سر می برد، چند روز پیش توسط شاهزاده “ناصر بن حمد آل خلیفه” فرزند پادشاه بحرین مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار گرفت.

خبرنگار ما در ادامه افزود: گفته می شود فرزند پادشاه بحرین پیش از این نیز بر شکنجه تعداد زیادی از زندانیان شیعه در بحرین نظارت کرده بود و تعدادی از آنان را خودش شخصا شکنجه می کرد.

گفتنی است حجه الإسلام و المسلمین شیخ “محمد حبیب المقداد” دبیرکل دارالأیتام الزهراء است. وی طی اظهاراتی شکنجه شدنش به دست شاهزاده “ناصر بن حمد” را تأیید کرده است.

قابل ذکر است شیخ “محمد حبیب المقداد” دارای گذرنامه سوئدی نیز است از همین رو دولت سوئد به سفیرش در بحرین دستور داده که برای آزادی هرچه سریع تر این روحانی شیعه تلاش کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر