5

اعطای مدال توسط ملکه دانمارک به خلیفه بحرین موجی از اعتراض و انتقاد را به راه انداخته است.

  • کد خبر : 7624
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۶

‘لنه اسپرسن’ وزیر امور خارجه دانمارک در پاسخ به اعتراض نمایندگان پارلمان این کشور در ارتباط با اعطای مدال توسط ملکه به خلیفه بحرین اظهار داشت : هیچگونه مسئولیتی در این ارتباط نداشته و در فرایند تصمیم گیری برای اعطای مدال نیز مشارکت نداشته است. وی افزود: اعطای مدال بخشی از سیاست خارجی دانمارک به […]

‘لنه اسپرسن’ وزیر امور خارجه دانمارک در پاسخ به اعتراض نمایندگان پارلمان این کشور در ارتباط با اعطای مدال توسط ملکه به خلیفه بحرین اظهار داشت : هیچگونه مسئولیتی در این ارتباط نداشته و در فرایند تصمیم گیری برای اعطای مدال نیز مشارکت نداشته است. وی افزود: اعطای مدال بخشی از سیاست خارجی دانمارک به شمار نمی رود و دولت مایل نیست که اعطای مدال و یا بازپس گیری آن را به یک موضوع سیاسی تبدیل کند.
ملکه دانمارک در فوریه سال جاری ( چند هفته قبل از قیام مردم بحرین ) به بحرین سفر و مدال دانبورگ را به عنوان دومین مدال مهم این کشور به خلیفه بحرین اعطا کرد.
با توجه به اینکه این مدال معمولا به افراد نیکوکار و خیرخواه داده می شود و نظر به جنایات آل خلیفه علیه مردم بحرین، محافل رسانه ای و سیاسی دانمارک از این اقدام انتقاد کرده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7624

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر