1

آتش زدن قیصریه برای یک ریال اضافه‌کار بیشتر

  • کد خبر : 76353
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۴۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بین ما جا ماندگان و آن‌هایی که برای ماندن ارزش‌ها رفتند تفاوت و فاصله بسیار است چرا که منفعت‌طلبی در ذات آن‌ها نبود.

خبرگزاری فارس: آتش زدن قیصریه برای یک ریال اضافه‌کار بیشتر

همواره در نشست‌های اداری حواشی وجود دارد که میزان تأثیرگذاری آن‌ بر خواننده و یا شنونده بیش از متن خواهد بود.

یکی از این جلسات و حواشی آن مربوط به نشست تبیین فرهنگ شهید و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از کسانی که در جلسات تنها به فکر ارائه آمار و همچنین برخی کمبودها و نواقص هستند، گفت: شهدا دنبال استخدام و سهمیه کنکور نبودند چرا که آن‌ها  فکر نمی‌کردند که سالم بروند و سالم برگردند که بخواهند این‌گونه بیاندیشند.

صابری با انتقاد از بیان برخی آمار گفت: خواهش می‌کنم حداقل در این‌گونه جلسات از ارائه آمار پرهیز شود چرا که شهیدان و تفکر آن‌ها با ما تفاوت دارد زیرا برخی از ما حاضریم به خاطر یک ریال اضافه‌کاری قیصریه را به آتش بکشیم ولی شهیدان به خاطر دفاع از میهن و دین جان خود را فدا کردند.

یکی دیگر از موضوعاتی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آن انتقاد کرد برخی تهمت‌زنی‌ها و دروغ‌ها بود که گفت: وظیفه داریم اگر کسی نزد ما و پشت سر کسی تهمت زد امر به معروف و نهی از منکر کنیم که این کار کمتر از کار شهیدان نیست زیرا بزرگترین هدف آن‌ها امر به معروف و نهی از منکر بود.

صابری از کارهای انجام نشده در زمینه تبیین فرهنگ شهید و شهادت گلایه‌مند بود و این‌گونه گفت: که دشمن در باطل بودن خود متحد و ما در حق بودن خود متفرقیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد کار در بنیاد شهید و امور ایثارگران را از مشاغل سخت اما شیرین دانست و گفت: مدیریت در این نهاد مقدس با همه ظرافت‌هایی که باید به خرج داد کار هر کسی نیست.

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در این نشست فرهنگ شهادت را در تضاد با چند فرهنگ دانست و گفت: دنیا طلبی و اجرت طلبی دو فرهنگ ناپسند و زشت در مقابل فرهنگ شهادت طلبی است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76353

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر