2

اقدام وحشتناک این ۳ نوجوان سنگدل با مردی در خیابان!

  • کد خبر : 77463
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۳۵

۳ نوجوان سنگدل انگلیسی در لیورپول که حدود یک سال پیش مرد بی‌خانمانی را پس از آزار و شکنجه‌ای هولناک در خیابان به قتل رسانده بودند، در پای میز محاکمه قرار گرفتند.

کانر دوران ۱۷ ساله به همراه برادرش، براندون ۱۴ ساله و دوست مشترک ۱۴ ساله‌شان به جرم این جنایت به ترتیب به ۱۲، ۶ و ۸ سال حبس محکوم شدند.
هنگام قرائت حکم مجازات متهمان در دادگاه، دو برادر سنگدل بدون هیچگونه واکنشی با نگاهی خالی و عاری از احساس پشیمانی به رأی دادگاه گوش می‌دادند.
قاضی پرونده این حمله خشونت‌آمیز و مرگبار را اسفبار دانست و گفت: این حداقل مجازاتی است که برای تنبیه ۳ قاتل نوجوان در نظر گرفته شده است.
به گزارش پلیس لیورپول، مرد بی‌خانمان در روز حادثه کنار در یک فروشگاه مواد غذایی در لیورپول خوابیده بود که با حمله وحشیانه ۳ نوجوان روبه‌رو شده است.
قاضی دادگاه مادر دو نوجوان مجرم را هم به جرم شهادت دروغ و منحرف ساختن مأموران از حقیقت امر به تحمل ۳۰ ماه حبس محکوم کرد.
قاضی دادگاه هنگام قرائت حکم لیندا دوران (مادر بچه‌ها) او را شخصیتی بیمار و تأسف‌آور توصیف کرد که جنایت فرزندانش حاصل تربیت نادرست وی بوده است.
به گفته پلیس، پسر دیگر این زن هم به نام رایان که ۲۳ سال دارد پاییز سال گذشته به حبس ابد محکوم شد. این پسر شرور، مردی غریبه را به طرزی هولناک به قتل رسانده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=77463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر