3

صهیونیست ها، نوجوان فلسطینی را هدف قرار دادند

  • کد خبر : 77860
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱

سربازان اسرائیلی با تیراندازی به سوی یک جوان فلسطینی در شمال نوار غزه، او را مجروح کرده‎اند.

به گزارش پرس تی وی، منابع درمانی فلسطین اعلام کردند جمال هیشا، ۱۷ ساله روز جمعه در اردوگاه آوارگان جبالیا که در نزدیکی مرز شمالی منطقه محاصره شده غزه قرار دارد، از سوی سربازان اسرائیلی از ناحیه ساق پای چپ مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، نوجوان فلسطینی بلافاصله پس از آن که مورد اصابت گلوله قرار گرفت، به نزدیک‎ترین بیمارستان منطقه منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

سربازان اسرائیلی در تاریخ یازدهم آوریل نیز پس از تیراندازی به سوی یک مرد معلول فلسطینی در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری رود اردن، او را مجروح و سپس بازداشت کردند. به گفته یک گروه حقوق بشری و ساکنان منطقه، سربازان اسرائیلی پس از حمله به مغازه این مرد فلسطینی که موطاز عبیدو نام داشت، به سوی وی تیراندازی و او را مجروح کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز دستگیری این مرد معلول فلسطینی و تیراندازی به سوی او را مورد تایید قرار داده و در توجیه آن مدعی شده است که وی رفتار خشونت آمیزی داشته است. سخنگوی ارتش اسرائیل عبیدو را متهم کرده است که وی یک تبر و یک کپسول گاز را به سوی سربازان اسرائیلی پرتاب و دو تن از آنان را مجروح کرده است.

این درحالی است که کلوپ زندانیان رام‎الله اعلام کرده است که قربانی معلول جسمانی بوده و به همین خاطر آنان، اسرائیل را در برابر زندگی این مرد مسول می‎دانند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=77860

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر