2

افزایش نگرانی ها درباره وخیم تر شدن اوضاع اقتصادی در قاره اروپا

  • کد خبر : 7803
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۳

آمارهای منتشر شده در روز دوشنبه نشان می دهد نرخ بیکاری در کشورهای اروپایی در ماه ژوئن برای چهارمین ماه پیاپی در عدد نه ممیز نه دهم درصد باقی ماند. این در حالی است که نگرانیها درباره وخیم تر شدن اوضاع اقتصادی این قاره در حال افزایش است. دفتر آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد در […]

آمارهای منتشر شده در روز دوشنبه نشان می دهد نرخ بیکاری در کشورهای اروپایی در ماه ژوئن برای چهارمین ماه پیاپی در عدد نه ممیز نه دهم درصد باقی ماند.

این در حالی است که نگرانیها درباره وخیم تر شدن اوضاع اقتصادی این قاره در حال افزایش است. دفتر آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد در ماه ژوئن هجده هزار نفر دیگر نیز به تعداد بیکاران منطقه یورو اضافه شدند.

با احتساب این افراد شمار بیکاران منطقه یورو در ماه ژوئن به پانزده میلیون و ششصد و چهل هزار تن افزایش یافت. در میان کشورهای اروپایی اسپانیا با نرخ بیکاری بیست و یک درصد یکبار دیگر بالاترین نرخ بیکاری را در میان کشورهای اروپایی به خود اختصاص داد. اتریش نیز با ثبت نرخ بیکاری چهار درصدی در ماه ژوئن کمترین شمار بیکاران را در میان کشورهای اروپایی داراست.

به گزارش خبرگزاری آلمان از برلین، نرخ بیکاری در ماه ژوئن در پرتغال دوازده ممیز دو دهم درصد، در ایرلند چهارده ممیز دو دهم درصد بوده است.

در یونان نیز نرخ بیکاری پانزده ممیز دو دهم درصد اعلام شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر