1

انتقاد امیر قلعه نویی از AFC

  • کد خبر : 78745
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰:۳۶

در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، بارسلونا و رئال مادرید در بازی‌های خود ۴ گل دریافت می‌کنند. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و اگر استقلال خوب پشتیبانی شود می‌تواند تا مراحل بالا پیش برود.

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل العین امارات در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: قبل از هرچیز از ایرانی‌هایی که کل بازی ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم. بازیکنانم بازی خوبی انجام دادند، العین هم شانس زیادی داشت و می‌توانست برنده شود. تاسف می‌خورم از اینکه العین از دور مسابقات حذف شد شاید اگر این تیم در هر گروه دیگری بود می‌توانست به مرحله بعد  صعود کند. برنامه ما در این بازی قطع ارتباط بین خط هافبک و حمله العین بود که به جز چند دقیقه پایانی درست عمل کردیم. در گروهی که قرار داشتیم که ۳ تیم آن سابقه قهرمانی در آسیا را داشتند و خوشحالم که در پایان توانستیم به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم. العین تیم خوبی بود که سرمربی خوبی هم دارد.

وی در مورد اینکه برای اولین بار با استقلال به مرحله بعد در آسیا صعود کرد، افزود: تا زمان اولین تمرین‌مان باید از صعودمان خوشحال باشیم، باید گروه B را آنالیز کنیم چون نمی‌دانیم با چه تیمی بازی داریم، در آن گروه هر ۴ تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارند. بعد از اتمام لیگ برتر حریفان‌مان را آنالیز می‌کنیم و حتی گروه آنالیزمان را به تمرینات حریف‌مان می‌فرستیم. باید ۶ بازی آنها در لیگ قهرمانان را آنالیز کنیم. بازی‌ها در مرحله بعد حذفی است و باید با برنامه‌ریزی کامل و خیلی دقیق به میدان برویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که بازیکنان استقلال درگیری به وجود آوردند که جو بازی را خراب کنند، خاطرنشان کرد: این جزئی از فوتبال است. در همه جای دنیا چنین اتفاقاتی می‌افتد. بازیکنان و کادر فنی استقلال به دنبال آرام کردن جو بازی بودند ما از حریف پیش بودیم و در آن صحنه در حال حمله بودیم. هیچ احتیاجی به این کارها نداشتیم و اگر درگیری به وجود آمد از سمت حریف بود.

قلعه‌نویی در مورد آینده استقلال عنوان کرد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، بارسلونا و رئال مادرید در بازی‌های خود ۴ گل دریافت می‌کنند. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و اگر استقلال خوب پشتیبانی شود می‌تواند تا مراحل بالا پیش برود. انتقاد من از AFC این است که تیم‌های غرب آسیا باید در ۲ سال و با ۲ تیم در این رقابت‌ها شرکت کنند که این موضوع برای آنها دردسر درست می‌کند. مرحله یک هشتم نهایی را اگر برگزار کنیم و بالا برویم تا ۳ ماه در لیگ قهرمان آسیا بازی نداریم اما تیم‌های شرق آسیا در آن مقطع در اوج آمادگی و مسابقات خود هستند که این ظلمی به تیم‌های غرب آسیاست.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر