2

لحظه سقوط وحشتناک هواپیمای “بوئینگ ۷۴۷″+تصاویر

  • کد خبر : 79072
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱

سایت ”یوتیوب” فیلمی را منتشر کرده که یک آماتور آن را از داخل خودروی خود فیلمبرداری کرده است. این فیلم یک هواپیمای باربری ”بوئینگ ۷۴۷” را نشان می دهد که ناگهان در پایگاه هوایی ”بگرام” در نزدیکی کابل پایتخت افغانستان سقوط می کند.

این فیلم هواپیما را نشان می دهد که دور خود می چرخد و از مسیرش منحرف می شود که ناگهان به سرعت در باند فرود می آید. اما نقص فنی باعث می شود که این هواپیما به زمین پایگاه برخورد کند. پس از این برخورد هواپیما ناگهان به کره ای مشتعل تبدیل می شود.

 

 

در پی این حادثه همه ۷ نفر که سرنشین هواپیما کشته می شوند. همه آن ها از ایالت میشیگان آمریکا هستند. این هواپیما به سمت دبی در حال حرکت بود اما اندکی پس از آغاز پروازش، سقوط کرد.

سخنگوی شرکت باربری هوایی آمریکایی در این باره به خبرگزاری رویترز گفته است: ”ما همه خدمه هواپیما را از دست دادیم. سلامت از اولویت های ما است و این رخداد خسارتی ویرانگر برای ما است. به همراه نیروهای آمریکایی و افغان برای یافتن علت حادثه تلاش خواهیم کرد.”

شبکه خبری ”سی ان ان”‌هم گزارش داده است که این هواپیما هنگامی که ارتفاعش به ۳۱۲ پایی رسید ناگهان سقوط کرد. این گزارش نامساعد بودن هوا را دلیل احتمالی این حادثه عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر