2

بنزین ۹۰۰ تومانی برای تامین کسری هزینه یارانه‌هاست

  • کد خبر : 79094
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: دولت سعی دارد با افزایش قیمت بنزین به ۹۰۰ تومان کسری هزینه‌های یارانه هر ایرانی را جبران کند.

افق نیوز:عزت‌الله یوسفیان‌ملا بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از مقام معلم این شهرستان با بیان اینکه با افزایش قیمت بنزین به نرخ ۹۰۰ تومان سعی در ادامه تامین هزینه یارانه‌ها برای هر فرد ایرانی در سال جاری می‌شود، اظهار کرد: دولت سعی دارد با این بحران اقتصادی باری از مشکلات مردم را برطرف و به ادامه ارائه یارانه‌ها بپردازد.

عضو ستاد مفاسد اقتصادی با اشاره به اینکه در هدفمندی یارانه‌ها سهم هر فرد ایرانی در مرحله اول ۲۵ هزار تومان بوده، ادامه داد: این سهمیه از بودجه نفت بوده که ۲۰ هزار تومان دیگر از جاهای دیگر تامین و سهمیه هر ایرانی به ۴۵ هزار رسید.

وی با تاکید بر اینکه برای نظام اقتصادی باید اقدامات جدی برداشت، افزود: در این امر تاکنون هیچ‌گونه تلاشی صورت نگرفته و کشور با این مشکلات دست و ‌پنجه نرم می‌کند.

عضو خانه ملت با اشاره به اینکه این شرایط اقتصادی بر توزیع بودجه کشور تاثیرگذار خواهد بود، افزود: با توجه به تاخیر در بودجه سال ۹۲ در توزیع بودجه جاری و عمرانی و تاخیر در اجرای پروژه‌ها اثرگذار است.

یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه دریافت بودجه جاری ۱۲ ماهه و بودجه عمرانی ۱۷ ماهه تعیین شده است، بیان کرد: این بودجه‌ها باید در کمیسیون‌ها مورد بررسی و سپس از سوی آنها به استان‌ها توزیع شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقام شامخ معلم تالیف‌های بسیاری در احادیث و آیه‌های قرآنی آمده است، گفت: این قشر زحمت‌کش خود می‌سوزند تا به دیگران دانش و فضیلت تعلیم دهند بدون آنکه چشم‌داشتی از دریافت حقوق و مزایای خود داشته باشند.

وی استقامت نظام جمهوری اسلامی در مقابل مشکلات اقتصادی را بر پایه برنامه‌ریزی و چشم‌انداز ارائه شده با عنایت و توجه مقام معظم رهبری بیان کرد و افزود: امروزه خیانت برخی از افراد مفاسد اقتصادی در جامعه ما در مقابل صبر و استقامت مردم نمی‌توان جزء قدردانی چیز دیگری گفت.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر