1

دبیرکل گفتمان مهرورزی:هاشمی و خاتمی چنانچه قصد خدمت دارند از جریانات ضد نظام و فتنه ساز تبری جویند

  • کد خبر : 79558
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷

حسین سعیدی گفت: آقایان هاشمی و خاتمی چنانچه قصد خدمت به ایران اسلامی را دارند بهتر است بجای کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست جمهوری، از حمایت جریانات ضد نظام و فتنه سال ۸۸ دست بردارند.

 

حسین سعیدی ، دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی در واکنش به برخی گمانه زنی ها در خصوص حضور رئوسای دولت های کارگزاران و اصلاحات در انتخابات آتی ریاست جمهوری اظهار داشت: آقایان هاشمی و خاتمی بهتر است بجای  سودای ریاست جمهوری آینده  و ادامه دادن راههای به اصلاح” سازندگی و یا اصلاحات” ، عرصه حضور را برای نامزدهای جوان و کارآمد باز نمایند تا با ورود همراه با شور و نشاط جوان ترها به عرصه مدیریت اجرائی کشور شاهد رشد و تعالی ایران اسلامی باشیم.

وی ادامه داد: افکار عمومی هنوز افتتاح طرح های نیمه تمام عمرانی ،بیکاری ناشی از بی تدبیری ، بی ثباتی اقتصادی، استحاله فرهنگی را در دولت های کارگزاران و اصلاحات را از یاد نبرده است و با صدای بلند فریاد می کشیم که آقای هاشمی  و خاتمی! چنانچه قصد خدمت به انقلاب اسلامی را دارید دست از حمایت جریانان ضد نظام و فتنه سال ۸۸ بردارید و البته هم اکنون هم دیر نشده است با  اعلام برائت از جریانات برانداز نظام بیشترین خدمت را به نظام خواهید داشت.

دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی با انتقاد شدید از اقدامات ضدفرهنگی دولت اصلاحات خاطر نشان کرد: آقای خاتمی با سردادن شعارهای توخالی موفق شد که با رای جوانان در سال ۷۶ رئیس جمهور شود اما متاسفانه در دوران اصلاحات ما شاهد بیشترین مهاجرت افراد نخبه جوان از کشور بودیم که نشان دهنده بی توجهی به امور جوانان ایران اسلامی است.

وی افزود: چه تضمینی وجود دارد  افراد مسئله داری که روزگاری در دولت های کارگزاران و اصلاحات دارای سمت های دولتی  درجه یک بودند و  هم اکنون در خارج از کشور به اشکال تراشی و کمک به استکبار جهانی در فتنه سازی ها علیه انقلاب اسلامی مشغول هستند مجدداً بر مردم حکومت نکنند؟ و یا مجدداً افرادی از این طیف در دولت های آینده توسط این آقایان  ظهور نکنند؟

حسین سعیدی در پایان با تاکید بر هوشیاری و بصیرت بالای مردم افزود: امروز جمهوری اسلامی نیازمند حضور افرادی متعهد ، ولایتمدار، متخصص و جوان در عرصه های مختلف است تا با تعهد به منویات  حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ایران اسلامی را به فتح قله های پیروزی یاری نماید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79558

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر