3

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار به احمدی‌نژاد

  • کد خبر : 79812
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹

نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران در پیام مشترکی به مناسبت سفر رئیس جمهور به مازندران اعلام کردند: مردم ولایی مازندران به پاس خدمات درخور تقدیر دولت به استقبال رئیس جمهور می‌روند.

آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری و سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران، در آستانه سفر چهارم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان، پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است: مردم مازندران با پشت سر نهادن سفرهای تاثیرگذار و پرخیر و برکت دور اول، دوم و سوم هیئت محترم دولت و بهره‌گیری از دستاوردهای ارزشمند مصوبات این سفرها، خود را برای میزبانی شایسته سفر چهارم رئیس جمهور عزیز، عدالت‌خواه و ولایی و کابینه پرتلاش وی آماده می‌کند.

در ادامه این پیام آمده است: خداوند سبحان را شاکریم که بار دیگر توفیق این میزبانی را به مردم سرزمین علویان، شهیدان و سرداران گلگون کفن مازندران، عطا شد.

در ادامه این پیام بیان شد: طی سفرهای اول، دوم و سوم هیئت دولت به استان، مصوبات بسیاری در راستای توسعه زیر ساخت‌ها و ارتقای عمران و آبادانی و توسعه فرهنگی و مراکز آموزش عالی مازندران به تصویب رسید که دستاورد‌های ارزشمندی برای سرزمین علویان در برداشته است.

در این پیام بیان شد: کارهای بر زمین مانده‌ای نیز وجود دارد که در پرتو دور چهارم سفر دولت اسلامی و بهره گیری از این فرصت مغتنم و تصویب مصوبات و طرح‌های جدید و پیگیری مصوبات پیشین، مسیر توسعه و شکوفایی استان پرشتاب‌تر و گسترده‌تر به پیش رود و مردم مهربان، فرهیخته و ولایت مدار مازندران از برکات معنوی و مادی این سفر بهره مند شوند.

در ادامه پیام تاکید شد: استقبال پرشور مردم مهر پرور و محبت آیین مازندران از احمدی نژاد در ۳ سفر پیشین، نشان از عزم و اراده والای آنان و همراهی دولت خدمتگزار برای دستیابی به توسعه، پیشرفت و طراز در خور شأن خود به تعبیر ریاست جمهور دارد و عمق وفاداری مردمی را می‌رساند که همواره بر صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن این خاک و آب عزیز پای می‌فشارند و با بصیرت و درک صحیح از موقعیت‌ها، امروز سپاس از رئیس جمهور و دولت عدالت‌گستر را پشتیبانی از اصول نظام، آرمان‌ها و آموزه‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری می‌شمارند.

در این پیام با دعوت از مردم برای استقبال از رئیس جمهور بیان شد: اینجانبان با دعوت از مردم شریف، مومن و شهید پرور استان برای استقبال از جناب رئیس جمهور و خادمان ملت، رجای واثق داریم که مردم مومن، ولایی و همیشه در صحنه مازندران به پاس خدمات در خور تقدیر دولت نهم و دهم و تشویق و حمایت خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به اکمال و اتمام طرح‌های زیربنایی و توسعه‌ای استان، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است، با حضور پرصلابت و حماسه‌آفرین خویش موجبات دل گرمی تمامی خدمت‌گزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران و دلسردی دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم خواهند آورد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر