1

فاصله دولت و روحانیت مشکلات را بیشتر می‌کند

  • کد خبر : 80092
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۳

یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: اگر میان قوه اجرایی و روحانیت فاصله بیفتد مشکلات جامعه بیشتر می‌شود.

خبرگزاری فارس: فاصله دولت و روحانیت مشکلات را بیشتر می‌کند/ تشکیل ائتلاف مورد تایید است/آرا‌ شکسته نشود

آیت‌الله سید‌محمد علی علوی‌گرگانی عصر امروز در دیدار با غلامعلی حداد‌عادل با بیان اینکه موفقیت در پی تحمل رنج‌ها و سختی‌ها حاصل می‌شود اظهار کرد: انقلاب ایران هم در طول نهضت اسلامی با ایستادگی در برابر مشکلات فراوان به پیروزی رسید.

وی افزود: در نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از انقلاب به دلیل نبود تجربه کافی تنش‌هایی ایجاد شد اما تدبیر امام آن را حل کرد؛ پس از برگزاری چند دوره انتخابات، تجربه مردم و نظام افزایش یافت و هر سال هم این تجربیات بیشتر می‌شوند.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم با بیان اینکه اگر میان قوه اجرایی و روحانیت فاصله بیفتد مشکلات جامعه بیشتر می‌شود، گفت: مسئولان اجرایی و مسئولان دینی باید به هم نزدیک باشند تا از بروز مشکلات جلوگیری کرده و بر معضلات کنونی هم غلبه کنند.

وی ادامه داد: همکاری علما و مراجع و مسئولان اجرایی در حل مشکلات فواید بسیاری دارد؛ مردم برخی مشکلات را به علما می‌گویند که شاید امکان ارائه آنها را به مدیران نداشته باشند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه اعضای ائتلاف پیشرفت شناخته شده و دارای کمالاتی هستند خاطرنشان کرد: مهم این است که کاری کنیم تا آرای مردم شکسته نشود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: رهبر معظم انقلاب ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح را تعیین فرموده‌اند و مردم باید با استفاده از همین ویژگی‌ها دست به انتخاب بزنند.

وی با بیان اینکه کار شما را در تشکیل ائتلاف تایید می‌کنم عنوان داشت: امیدواریم مشکلات کشور با انتخاب رئیس جمهور اصلح رفع شوند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80092

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر