2

کاندیدای ریاست جمهوری:من آمده ام تا ارباب رجوع را پادشاه کنم

  • کد خبر : 80927
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲

حاشیه‌های ثبت نام نامزدهای عجیب و غریب در سومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری هم ادامه داشت؛ حاشیه‌هایی مثل حضور مردی که ۲۰ ژاکت پوشیده بود و ۱۰ ژاکت هم در پلاستیک داشت و باز می‌گفت سردم است، یا جوان ۲۲ ساله دیپلم ردی که می‌خواست دایی را وزیر ورزش کند. امروز پنجشنبه ۱۹ […]

حاشیه‌های ثبت نام نامزدهای عجیب و غریب در سومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری هم ادامه داشت؛ حاشیه‌هایی مثل حضور مردی که ۲۰ ژاکت پوشیده بود و ۱۰ ژاکت هم در پلاستیک داشت و باز می‌گفت سردم است، یا جوان ۲۲ ساله دیپلم ردی که می‌خواست دایی را وزیر ورزش کند.

امروز پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت جریان ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور ادامه دارد و  مانند سال های گذشته در کنار افراد صاحب نام افراد گمنامی نیز برای ثبت نام حاضر می شوند که حضور آنها با حاشیه های جالبی همراه است.

علی دایی وزیر ورزش می شود

«علیرضا هاشمیان» جوان ۲۲ ساله دیپلم ردی که در حال حاضر در تهران سکونت دارد و خود را مسئول تدارکات تیم نفت تهران معرفی می کند؛ موقع ثبت نام برای انتخابات، هدف از نامزدی خود را ایجاد اشتغال و رونق ورزش در کشور اعلام می کند و می گوید: اگر پیروز انتخابات شوم علی دایی وزیر ورزش من خواهد بود.

غش کردن هنگام ثبت نام

فردی که خود را سردار «حسین جمشیدی» و از فرماندهان دوران جنگ و همچنین فرمانده خرمشهر معرفی می کرد موقع ثبت نام عصبانی شد و از حال رفت. وی که به سختی نفس می کشید در ابتدا به عکاسان می گفت از من عکس بگیرید؛ اما وقتی غش کرد و دوباره به هوش آمد می گفت که به خاطر جمهوری اسلامی از من عکس نگیرید.

ثبت نام فردی مسلط به ۵ زبان زنده دنیا

«مرتضی حسنعلی» که خود را ۴۲ و نیم ساله معرفی می کرد، گفت: من آمده ام تا ارباب رجوع را پادشاه کنم.

وی که ۱۰ فرمان انتخاباتی دارد، افزود: ۴۰ هنر دارم و آمده ام که ایران را به چین دوم تبدیل کنم.

او که می گفت به ۵ زبان زنده دنیا مسلط است جملاتی را به زبان های عربی، هندی، انگلیسی، آلمانی و بلغاری بیان کرد.

این فرد خود را مهندس الکترونیک فارغ التحصیل از وزارت ارشاد !؟ معرفی می کرد؛ گفت: تاجر انگشتر در سوریه لبنان و ایران هستم؛ او به نشانه اثبات شغلش به خبرنگاران ۶ انگشتری را که در دستانش بود نشان می داد.

سردش بود!

غلامرضا آقایی که ۲۰ ژاکت پوشیده بود و ۱۰ ژاکت هم در داخل یک پلاستیک به همراه خود داشت هدف از نامزدی خود را ساختن ایران عنوان کرد و گفت: ساکن قم هستم و شغلم دستفروشی است.

وی که ۵۱ سال دارد؛ افزود: هر روز صبح کتاب جغرافیای دوم راهنمایی را می خوانم و بعد که سر حال شدم از خانه بیرون می آیم.

این نامزد انتخابات گفت: دیروز از قم به سمت تهران راه افتادم و ۳۰ ژاکت پوشیدم وقتی به دم در وزارت کشور رسیدم ۱۰ ژاکت را درآوردم تا در وزارت کشور کسی مرا مسخره نکند.

کاندیدایی که از همسرش جدا شده!

تاجر انگشتر هم سومین نامزدی بود که برای تصدی پست ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

نکته جالب توجه این نامزد ریاست جمهوریی این بود که چهار انگشتر به ارزش ۲۰ میلیون تومان در دست داشت که البته وی گردنبند و دستبند زنجیر نیز داشت.

این تاجر خود را مرتضی حسینی ۵۴ معرفی کرده و در جمع خبرنگاران گفت: چون لیاقت ریاست جمهوری ندارم! در این دوره شرکت کردم.

وی تصریح کرد: ۴۰ هنر دارم و با ده فرمان و ده دستور پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام.

این تاجر با خبرنگار باشگاه خبرنگاران صحبت می‌کرد گفت: چند سال است که از همسرش طلاق گرفته و سه بار در لبنان و سه بار در سوریه به خواستگاری رفته است.

سومین زن هم نامزد ریاست جمهوری شد

همچنین سومین روز از پثبت نام حاشیه دیگری را هم رقم زد و سومین زن هم برای نامزدی ثبت نام کرد که ۳۰ ساله و فوق لیسانس علوم سیاسی دارد.

دوره خوش و خوشگلی ایران!

از دیگر نکات جالب روز سوم ثبت نام از نامزدهای ریاست جمهوری حضور فردی بود که خود را بیکار معرفی کرد و البته گفت: به قدری پولدار است که به اندازه چند صد سال دیگر از آن ارتزاق کند!

وی همچنین خطاب به خبرنگاران گفت: از امشب به مردم بگویید ما جنگ طلب نیستیم و دیگر کاری نداشته باشید بقیه کارها را به من بسپارید.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دنیا بداند که دوره خوش و خوشگلی ایران است.

yjc.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80927

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر