3

نحوه شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده به هیات‌های نظارت

  • کد خبر : 81056
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی گفت: رد صلاحیت شدگان شوراها برای طرح شکایت می‌توانند به هیات‌های نظارت شهرستان و یا استان خود مراجعه کنند.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، با یادآوری اینکه صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوم اردیبهشت‌ماه مورد بررسی قرار گرفته است عنوان کرد: پس از اعلام اسامی کاندیداها، افراد تأیید صلاحیت شده در هیأت نظارت مورد بررسی قرار می‌گیرند و افرادی که توسط این هیأت رد صلاحیت می‌شوند می‌توانند از زمان مشخص شده به مدت چهار روز شکایت خود را اعلام کنند تا در هیأت نظارت مورد بررسی قرار گیرد.

وی مدت زمان رسیدگی به شکایات را ۱۰ روز عنوان کرد و گفت: امکان دارد افرادی که توسط هیات‌های اجرایی رد صلاحیت شده‌اند پس از بررسی هیات نظارت تایید صلاحیت شوند و همچنین امکان رد صلاحیت شدن افراد تایید صلاحیت شده نیز وجود دارد.

نماینده مردم اراک در مجلس در خصوص طرح شکایت توسط داوطلبان رد صلاحیت شده با بیان اینکه این افراد باید در زمان مشخص شده برای ارائه شکایت اقدام کنند گفت: کاندیدای رد صلاحیت شده روستایی برای اعلام شکایت خود می‌تواند به هیات نظارت شهرستان و کاندیدای شهری به هیات نظارت استان مراجعه کرده و اعتراض خود را مطرح کنند.

آصفری درخصوص معیار صلاحیت کاندیداها خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، دادگستری و ثبت احوال سوابق کاندیداها را بررسی می‌کنند و در صورتی که در استعلام آنها مورد منفی وجود داشت، رد صلاحیت خواهند شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81056

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر