3

کمربندی بومهن از نظر پلیس راهور اشکالاتی دارد

  • کد خبر : 81508
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۱۰

فرماندار شهرستان پردیس گفت: کمربندی بومهن از نظر پلیس راهور اشکالاتی دارد و ایرادات این مسیر برطرف می‏شود.

خبرگزاری فارس: کمربندی بومهن از نظر پلیس راهور اشکالاتی دارد/ ایرادات برطرف می‏شود

ایرج بیگدلو امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در ارتباط با راهکارهای کاهش ترافیک شهر بومهن با توجه به وجود کمربندی در این شهر اظهار داشت: با توجه به فلسفه ایجاد کمربندی که باید ماشین‏آلات سنگین از آن عبور کنند، پلیس راهور در مورد کارگذاری علائم راهنمایی و رانندگی و رمپ و روپ‏های مسیر ایراداتی وارد کرده است.

وی تصریح کرد: شورای ترافیک شهرستان پردیس در حال بررسی این موضوع بوده و در جلسه‏ای در این خصوص با همکاری راه و شهرسازی شهرستان پردیس، فعالیت‏ها در دست اجراست.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: پیگیری‏ها با جدیت ادامه می‏یابد تا پس از رفع ایراداتی که پلیس راهور بر کمربندی بومهن گرفته است، مسیری امن را برای تردد ماشین‏آلات سنگین فراهم کنیم.

بیگدلو افزود: با توجه به اینکه بومهن یک شهر کریدوری است و عامل توسعه شهرهایی مانند بومهن هم همین شریانی بودن آنان است، باید به امر ترافیک آن بیشتر اهمیت داد.

وی تصریح کرد: شریانی بودن راه‏های ارتباطی همان‏طور که باعث رونق این‏گونه شهرهاست، اگر خوب مدیریت نشود، می‏تواند به یکی از عوامل تهدید تبدیل شود.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: آلودگی صوتی که کامیون‏ها به خصوص در شب ایجاد می‏کنند و تصادف‏هایی که در مسیر به وجود می‏آید، در صورت بی‏توجهی مسئولان امر ممکن است مشکل‎ساز شود.

بیگدلو ادامه داد: این امور ما را به این مسیر سوق می‏دهد که با مصوبات شورای ترافیک، از تردد ماشین‏آلات سنگین در داخل شهر جلوگیری کنیم.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: در جلسات شورای ترافیک شهرستان، بحث میدان ورودی شهر بومهن که توسط شهرداری بومهن در حال احداث است و همچنین ورودی فاز چهار پردیس که مشکلات بسیاری از لحاظ ترددی داشت، مورد بررسی قرار گرفت.

بیگدلو اضافه کرد: این مسیر با راهکاری موقت از فاز چهار به سمت بومهن یک‏طرفه می‏شود و کسانی که از پردیس قصد عزیمت به تهران و بومهن را دارند، از جاده ده بومهن و خیابان بخشداری بومهن تردد می‏کنند و این، یکی از مصوبات شورای ترافیک است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر