1

بساط جدید شیرین عبادی در انگلیس !+تصویر

  • کد خبر : 81700
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵

شیرین عبادی در سن ۶۶ سالگی اقدام به تاسیس مرکزی با نام مرکز حامیان حقوق بشر نموده است.

 هرچند وی هدف خود را از تاسیس این مرکز حمایت از حقوق بشر عنوان نموده است ولیکن شواهد حاکی از آن است که عبادی بعد از تعطیل شدن کانون مدافعان حقوق بشر و برخورد قانونی با عوامل آن(نسرین ستوده،ع سلطانی و م. سیف‌زاده) اقدام به تاسیس این مرکز نموده است.

عبادی تا پیش از این به صورت ماهانه گزارش‌هایی را در زمینه حقوق بشر علیه ایران منتشر می‌نمود که مورد توجه هیچ نهادی واقع نگردید. بعد از این بی‌محلی نهادهای حقوق بشری، وی بدنبال تاسیس این مرکز در شهر Northampton انگلیس برآمد تا با این ابتکار از حاشیه به درآید.

بررسی‌ها نشان داده نهادهای بین‌المللی تحت تاثیر غرب برای مشروع جلوه دادن فشارهای خود به جمهوری اسلامی ایران، گزارشات نهادهای مزدور این چنینی را مستمسک خود قرار می‌دهند‌. مرکز اسناد حقوق بشر( وابسته به کنگره آمریکا و تحت مدیریت پیام اخوان) بنیاد عبدالرحمن برومند( تحت مدیریت لادن و رویا برومند و نزدیک به تفکرات شاپور بختیار) کمیته گزارشگران( وابسته به کوهیار گودرزی ) و مجموعه فعالان ( وابسته به کیوان رفیعی و منافقین) از جمله این تشکیلات مزدور هستند که با گزارش‌های دروغین خود ایجاد بهانه برای برخی سازمان‌های بین‌المللی تحت تاثیر غرب و تبلیغات علیه ایران را برعهده دارند.

مطالب منتشر شده در تارنمای این مرکز نشان می‌دهد عبادی علاوه بر موارد فوق در این مرکز به دنبال انتشار و پیگیری موضوعات ضدخانواده‌ فمینیستی می‌باشد.

عبادی کسی است که در اظهارات خود بارها ایران را به خاطر دارا بودن انرژی خورشیدی بی‌نیاز از فعالیت‌های هسته‌ای دانسته !! و همچنین تعطیل شدن شاخه برون مرزی رسانه‌ ایران را به خاظر رعایت نکردن حقوق بهائیان و صهیونیست‌ها امری قابل دفاع دانسته است.

عبادی در جمع تروریست‌های فراری

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81700

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر