3

از تیم های مطرح ایران پیشنهاد دارم

  • کد خبر : 83036
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۷:۱۹

هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: «اگر لیست تیم ملی براساس کارایی بازیکنان و عادلانه انتخاب می شد، باید به تیم ملی دعوت می شدم.»

میلاد نوری در خصوص آینده خود گفت: «قراردادم با صبای قم تمام شده و به احتمال زیاد از این تیم می روم. الان زمان آن است که به پیشنهاداتم فکر کنم چون از تیم های مطرح ایران پیشنهاداتی دارم.»
وی در خصوص برکناری گل محمدی هم تاکید کرد: «گل محمدی برای ما خیلی خوب کار کرد و فکر می کنم عملکردش از لحاظ فنی در پرسپولیس هم خوب بود. اگر فینال حذفی را می برد ورق برمی گشت و بهترین مربی می شد. فکر می کنم حقش این نبود چون از لحاظ فنی و مدیریتی مربی با درایتی است.»
نوری با اشاره به عملکرد صبای قم در لیگ دوازدهم اظهار داشت: «ما جزو تیم های خوب لیگ بودیم که می توانستیم سهمیه آسیا را بگیریم ولی متاسفانه طول فصل مشکلاتی پیش آمد که نتوانستیم به هدف خود برسیم. البته اوایل لیگ خیلی خوب نتیجه گرفتیم ولی بعد به خاطر تعطیلی هایی که برای تیم ملی به وجود آمد، تیم ما ضربه خورد و امتیاز از دست دادیم.»
وی افزود: «حالا امیدواریم که تیم ملی حداقل به جام جهانی برود تا از این بابت ضرر نکنیم. تیم صبا به گفته بیشتر کارشناسان تیمی بود که هم فوتبال خوب بازی می کرد و هم نتایج خوبی گرفت. مجموعه خوبی دور هم بودیم و فکر می کنم رتبه دهمی ما هم بد نبود.»
هافبک صبای قم در خصوص دعوت نشدن به تیم ملی تصریح کرد: «از عملکرد خودم راضی بودم و مطمئن باشید فصل آینده این وضعیت بهتر هم می شود. اصلا دلیل دعوت نشدنم را نمی دانم و هیچ کس جوابی هم نداده است. من امسال جزو هافبک های خوب لیگ بودم و عملکرد خوبی هم داشتم. انتظارم این بود که حداقل به تیم ملی دعوت شوم و در لیست باشم. اگر لیست تیم ملی عادلانه و براساس کارایی بازیکنان بود، باید دعوت می شدم. بالاخره ناراحت هستم چون دوست داشتم مزد زحماتم را بگیرم ولی به تصمیم کی روش احترام می گذارم.»
پانا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=83036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر