1

پاسخ سوریه به تجاوزات اسرائیل آغاز شد

  • کد خبر : 83956
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳

پیش از این ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک پایگاه نظامی در خاک سوریه را نابود کرده و مدعی شد که این حمله را در واکنش به شلیک موشک از خاک‌ سوریه به سوی یک جیپ اسرائیلی انجام داده است.

خبرگزاری رسمی سوریه “سانا” (sana) در خبری فوری گزارش داد که ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرده که نیروهای مسلح یک خودروی زرهی اسرائیلی را که قصد تجاوز به خط مرزی آتش بس در جولان اشغالی را داشت هدف قرار داد.

 

بنا بر این گزارش، این خودروی زرهی در منطقه “بئر العجم” در جولان اشغالی مورد هدف قرار گرفته که کاملا نابود شده و همه سرنشینان آن کشته شده‌‌اند.

 

ارتش سوریه در بیانیه خود افزود: هرگونه تجاوز و نفوذ به خاک سوریه با پاسخ فوری و قاطع ارتش روبرو خواهد شد و این تصور که می توانند نیروی ما را بیازمایند در اشتباهند.

 

شبکه دو اسرائیل بیانیه ارتش را منتشر کرده ولی تاکنون تل‌آویو واکنشی نسبت به این خبر نداشته است و در قبال بیانیه ارتش سوریه سکوت کرده است.

 

پیش از این ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک پایگاه نظامی در خاک سوریه را نابود کرده و مدعی شد که این حمله را در واکنش به شلیک موشک از خاک‌ سوریه به سوی یک جیپ اسرائیلی انجام داده است.

 

در همین رابطه خبرنگار الجزیره در قدس با اعلام این خبر به نقل از رسانه های اسرائیلی از عدم انهدام خودروی نظامی اسرائیلی و یا کشته شدن سرنشینان ان سخن گفت اما یاد آور شد که این اولین بار است که اسرائیل می پذیرد که تیراندازی به سوی خودروی نظامیش تصادفی نیوده است و ممکن است این تحرکات را به عنوان آغاز پاسخ نظام سوریه به تجاوزات اخیر اسرائیل به وسیله انجام عملیاتی کوچک، به حساب آورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=83956

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر