1

فساد در BBC فارسی همچنان ادامه دارد+تصویر

  • کد خبر : 84285
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲

در برنامه آپارات مورخه ۲۵ اردیبهشت ۹۲ چند تن افراد فاسد و بدکاره به بهانه نمایش فیلمی که توسط زنی فاسد که بدلیل هرزگی لجام گسیخته و همجنس بازی دچار بیماری لاعلاج ایدز شده است اقدام به دیالوگ های مستهجن و سخیف نمودند….

افق نیوز به نقل از بولتن، در حالیکه فساد و فحشاء و سوء استفاده جنسی توسط مدیران، کارکنان و مجریان این شبکه بدنام انگلیسی، با واکنش مردمی بسیاری در انگلیس مواجه شده اخیراً مسئولین و مجریان به نام این شبکه در بخش فارسی نیز افتضاح دیگری را ببار آورده اند که مورد توجه محیط داخلی انگلیس نیز قرار گرفته است.

این بدکاران که به جایگاه فارسی زبان ها و ایرانیان لطمه وارد کرده اند، در برخی برنامه ها علنا بی بندوباری خود را به مخاطبان شبکه بی بی سی فارسی نشان می دهند.
به عنوان مثال، در برنامه آپارات مورخه ۲۵ اردیبهشت ۹۲ چند تن افراد فاسد و بدکاره به بهانه نمایش فیلمی که توسط زنی فاسد که بدلیل هرزگی لجام گسیخته و همجنس بازی دچار بیماری لاعلاج ایدز شده است اقدام به دیالوگ های مستهجن و سخیف نمودند.

مانیا اکبری که از وی به عنوان فیلم ساز نام برده می شود، در حالیکه به دلیل غیر حرفه ای بودن و ضعف ساختار فیلم ها، چند فیلم ساخته شده توسط وی مورد بی اعتنایی و تمسخرمنتقدین قرار گرفته، در این نشست به اصطلاح نقد فیلم مذکور در بی بی سی عنوان می کند که فیلم تهیه شده مربوط به واقعیت ها و مطالب زندگی اوست و بقولی خاطره نگاری است.
در این فیلم بی شرمانه که پر از دیالوگ های خسته کننده و جر و بحث های به اصطلاح زناشویی و ساختار شکن اخلاقی می باشد و فساد آشکار و پنهان را ترویج می کند، تلاش کرده هرزگی های خویش را در ژانر کلامی به نمایش بگذارد و بی بی سی فارسی نیز شادمان از این فساد نگاری، آنرا با آب و تاب نمایش می دهد و حتی هیچ اعتراض یا توضیحی نمی دهد تا مخاطبان احساس نکنند که نباید بی اخلاقی ترویج شود…

بکار بردن کلمات رکیک بین زن و مرد بازیگر به عنوان نمونه دیالوگ از مدت ها قبل دوست داشته روی رنگین کمان …. ؟ که توسط بازیگر زن به مرد گفته می شود، ترویج بی حیایی و ارتباط نامشروع داشتن زن شوهردار با مردان دیگر و ترویج و حق داشتن همجنس گرایی زنان با یکدیگر است …
گفتن این کلمات و موضوع همجنس گرایی و بی بند وباری که توسط زن بازیگر به شوهرش گفته می شود و عکس العمل شوهرش به این مطلب، بقدری منزجرکننده و بد بود که حاکی از اوج فساد و هرزگی در افکار این به اصطلاح فیلم ساز و آن شبکه فساد انگلیسی یعنی BBC فارسی است.
سوال این است که آیا فیلم ساز حق دارد یک موضوع استثنا یا مربوط به بخش کوچکی از جامعه را در فضای عمومی منتشر کند آیا مردان ایرانی چنین هستند و در مقابل بی بند وباری و رفتار زشت یک زن این گونه واکنش نشان می دهند آیا زن ایرانی به خود اجازه می دهد که پا را از حد بیرون بگذارد؟ آیا زنی که دلبسته به زندگی و شوهر خود ندارد، ابتدا راه طلاق را در پی می گیرد یا خود را به بند وباری می کشد و آن را نزد شوهرخود اعتراف می کند و برایش توضیح می دهد و…؟!
حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی، چنین بی بندوباری را شاهد نیستیم و افراد اگر تمایلی به همسرخود ندارند جدا می شوند و به صورت شفاف عمل می کنند نه این که در محدوده خانواده چنین خیانت ها و رفتارهای زشتی را دنبال و اعلام می کنند! این فیلم و بی اخلاقی چه ربطی به جامعه ایران دارد. و سوال این است که هدف یک رسانه عمومی و پرمخاطب چیست و چگونه به خود اجازه می دهد که به نام حقوق بشر و دموکراسی، دستاوردهای بشر در حوزه اخلاق و قانون مداری و حفظ حریم افراد را به باد بدهد؟ و از افرادی مانند مجری برنامه آپارات بعید است که به این افراد اجازه دهند یکه تازی کنند و خودنمایی کنند و هرچیزی را به نام آزادی و حقوق بشر و… به خورد ملت بدهند. مجری آپارات چرا مانند عنایت فانی به چاه این فرد فاسد افتاد؟ آیا دستور از مدیران بالایی بی بی سی صادر شده که این فرد فاسد در برنامه های متعدد حاضر شود؟ از مجری این برنامه که به شاخص های حرفه ای فیلم سازی و اخلاقیات و ادبیات مرسوم جامعه ایران آشناست بعید است که چنین گافی بدهد و لازم است که برای مخاطبان خود توضیح دهد که چرا از مانیا اکبری دعوت به حضور در این برنامه کرده است. آیا مسائلی پشت پرده این گونه حرکات برای ترویج فساد و بی اخلاقی وجود دارد؟ آیا در جامعه انگلیس چنین رفتاری توجیه پذیر است؟..!

بنظر می رسد مانیا اکبری قصد انتقام گیری از مردم و جامعه سالم بخاطر آلوده شدن خودش به انحرافات اخلاقی و بیماری ایدز را دارد و می خواهد با همراهی و همکاری BBC این انتقام جویی را گسترش دهد ولی قبلا نیز در این شبکه فاسد ظاهر و مصاحبه ای با عنایت الله فانی، بهایی معروف انجام داده بود که موجبات استهزاء و مضحکه همه را فراهم نمودو معلوم نیست که بی بی سی برای چه منظوری این همه به این شخص بی سواد و بی اطلاع سرویس می دهد و در هر برنامه ای به دنبالش می رود…
مانیا اکبری در جمله ای گفته بود، کاشت جو در لندن و اروپا برنج می شود و در ایران گندم! چون در ایران آزادی ساخت فیلم نیست!! و من می خواهم برنج باشم! از نظر سواد عمومی نامبرده هنوز نمی داند که بذر گندم با بذر برنج فرق می کند و بذر گندم در هیچ جای دنیا برنج نمی شود حتی در کاخ ملکه منفور انگلیس!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=84285

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر