3

افشاگری جنجالی نکونام علیه استقلال!

  • کد خبر : 84357
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۷:۲۵

این بازیکن تاکید کرد: اگر تا روز شنبه به این مسائل توجه نشود حرف‌هایی می‌زنم که همه مردم بدانند در استقلال چه می‌گذرد.

جواد نکونام پس از بازی مقابل الشباب امارات گفت: واقعا فصل بدی را پشت سر گذاشتیم و از لحاظ فنی و مالی فشار زیادی را تحمل کردیم. از هفته پنجم به بعد هیچکس جواب تلفنش را نمی‌داد و من از همین جا اعلام می‌کنم اگر تا دو روز دیگر تکلیف من مشخص نشود از باشگاه استقلال شکایت می‌کنم.

نکونام ادامه داد: آقای فتح‌الله‌زاده در خانه پدر من پیش چشم خانواده‌ام، قسمم می‌داد که تو رو خدا به استقلال بیا و حالا جالب است که جواب تلفن مرا نمی‌دهد. قرارداد من یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده و قرار بود مبلغ اولیه را به اوساسونا بدهند ولی حدود ۴۵ درصد از آن گرفته‌ام.

او گفت: این در حالی است که من کاپیتانی اوساسونا را رها کردم و قراردادی با مبلغ ۲٫۵ میلیون یورویی را به عشق استقلال ندیده گرفتم و به خاطر هواداران به این تیم آمدم. بی‌نظمی و بی‌انضباطی در استقلال موج می‌زند که اگر بخواهم به برخی از آنها اشاره کنم خودم را کوچک کرده‌ام.

کاپیتان استقلال خاطرنشان کرد: در شخصیت من نیست که به خاطر پول هر روز بخواهم صحبت کنم اما برخی از آقایان می‌گفتند با فلانی خوب شو تا پولت را بگیری و یا آدم فلان آقا شو. ما خودمان به دنبال این هستیم که ۱۰ نفر آدم خودمان شوند.

نکونام اظهار داشت: صددرصد از استقلال جدا می‌شوم و در فصل بعد برای تیم دیگری توپ خواهم زد. اصلا مهم نیست که در داخل ایران باشد یا خارج از کشور، مهم این است که بیرون از استقلال باشد.

وی گفت: اگر در قطر و یا امارات بازی می‌کردم زیر ۱۰ میلیارد نمی‌گرفتم ولی متاسفانه امسال در باشگاهی که از بچگی عاشقش بودم و گریه کردم، دروغ زیاد شنیدم و حالا به فکر رفتن از این باشگاه افتادم. اتفاقاتی دیدم که سکوت کردم. مسئله من پول نیست به من در این باشگاه بی‌احترامی شده است. من به خاطر پول به استقلال نیامدم.

نکونام تصریح کرد: همانطور که گفتم اگر تا شنبه تکلیف من مشخص نشود و جواب تلفن‌های من را ندهند حرف‌هایی می‌زنم که برای هواداران روشن شود در این باشگاه چه می‌گذرد. کاری ندارم که فتح‌الله‌زاده در تهران است یا به خارج از کشور رفته، تلفن همراهش که همیشه همراه اوست.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شکست ملی‌پوشان مقابل عمان و بازی سرنوشت‌ساز ایران و قطر در انتخابی جام‌جهانی گفت: شرایط بازی با قطر و عمان فرق می‌کند ما مقابل قطر شرایط خاص خودمان را داریم و می‌خواهیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: اینجا فوتبال است و لطفا درباره مسائل فوتبالی بپرسید.

 

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=84357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر