2

گرفتاری ۲۶ روستایی زیر آوار بر اثر بارش باران

  • کد خبر : 84539
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱

با وقوع ریزش باران در ساعت۱۵و ۳۰ دقیقه روز گذشته سقف سه واحد مسکونی در ناحیه دچار ریزش شده و ۲۶ تن از افراد حاضر در محل حادثه در زیر آوار گرفتار شده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اعلام وقوع حادثه ریزش آوار در آذربایجان غربی از اسکان اضطراری ۲۰ تن از افراد حادثه دیده خبر داد.

محمود مظفر با اعلام این خبر گفت: با اطلاع از وقوع حادثه ریزش آوار در منطقه چالدران در روستاهای اورکین، قوریناوز، اولیا و سفلا توسط دهیاری این منطقه تیم های عملیاتی برای کمک رسانی به افراد حادثه دیده اعزام شدند.

این مقام مسئول با اشاره به این که علت وقوع حادثه ریزش شدید باران در این روستا بوده عنوان کرد: با وقوع ریزش باران در ساعت۱۵و ۳۰ دقیقه روز گذشته سقف سه واحد مسکونی در ناحیه دچار ریزش شده و ۲۶ تن از افراد حاضر در محل حادثه در زیر آوار گرفتار شده اند.

وی در ادامه افزود: با اطلاع از این حادثه بلافاصله دو تیم عملیاتی در قالب ۶ تن از افراد عملیاتی هلال احمر برای امداد رسانی افراد محبوس در زیر آوار اعزام شدند.

به گفته مظفر ۲۰ نفر از افراد که دچار حادثه شده اند در چادرهای اضطراری هلال احمر اسکان و به مقدار نیاز چادر و مواد غذایی در اختیار افراد قرار گرفته و تا کنون مصدومیت حادی گزارش نشده و افراد به صورت سرپایی مداوا شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=84539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر