1

امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۳۰ روستای مازندران

  • کد خبر : 118671
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲

مدیرکل جمعیت هلال احمر گلستان از اعزام چهار تیم امدادی به استان مازندارن خبر داد و گفت: گلستان به ۱۸ روستای رامسر و ۱۲ روستای تنکابن سرویس‎دهی و امدادرسانی کرده است.

مجتبی اکبری صبح امروز در حاشیه جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امداد و نجات زمستانه به همت ۱۰ هزار و ۳۵۰ نفر از اعضا در ۲۳ پایگاه هلال احمر گلستان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات امداد و نجات زمستانه از ۱۵ آذر استارت زده شد، تصریح کرد: خدمات امدادی زمستانه در مدت ۹۰ روز به مردم انجام شده است.

تشکیل یک تیم کارآمد در گلستان

مدیرکل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: موسسه مالی اعتباری ثامن‎الحجج با حمایت از جوانان و امدادگران، تمام هزینه‎های طرح فعالیت‎های نوروزی را بر عهده گرفته است که این نگاه عام‎المنفعه جای قدردانی دارد.

اکبری از تشکیل یک تیم عملیاتی در استان خبر داد و یادآور شد: جمعیت هلال احمر گلستان از یک تیم کارآمد برخوردار است.

وی بیان داشت: گلستان برخوردار از نخستین اردوگاه کشوری سازمان جوانان هلال احمر در دلند به نام مرحوم امیرمحمد قاسمی است که این داوطلب جوان با اهدای ۱۸ عضو بدنش به بیماران نیازمند، زندگی دوباره‌ای را به بیماران هدیه کرد.

رشد ۵٫۵ برابری اعتبارات جمعیت هلال احمر گلستان

مدیرکل جمعیت هلال احمر گلستان از رشد ۵٫۵ برابری اعتبارات طی سه سال اخیر خبر داد و گفت: بودجه جمعیت هلال احمر گلستان در سال ۱۳۷۹ حدود ۸۰۰ میلیون تومان بوده و در سال ۱۳۸۹ این رقم به ۳ میلیارد تومان رسیده است و این اعتبار در سال جاری با رشد صعودی به ۱۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.

اکبری با بیان اینکه رشد اعتبارات جمعیت هلال احمر گلستان یک کار تیمی بوده نه فردی، یادآور شد: تلاش مجموعه عوامل هلال‎احمر گلستان و استانداری سبب شد تا شاهد رشد اعتبارات این نهاد مردمی در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر از لحاظ تجهیزات به سمت مطلوب حرکت می‎کند، اظهار داشت: در سال ۱۳۸۹ در هلال احمر حتی یک خودروی عملیاتی در استان برای حضور در صحنه حادثه نداشتیم اما اکنون در تمامی شعبات این تجهیزات موجود است.

اکبری با تصریح اینکه جمعیت هلال احمر گلستان از ۷۰ خودروی عملیاتی برخوردار است، ابراز داشت: معتقدیم اگر امکانات متناسب با حوادث نباشد جوابگوی نیاز حادثه‎دیدگان نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر