2

باند رمالان و دعانویسان در جنوب!

  • کد خبر : 86063
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان از دستگیری ۹ تن که از طریق رمالی و دعانویسی در اهواز اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.

 

سرهنگ علی حاتمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که چند تن با انجام رمالی و فالگیری اقدام به اغفال زنان و دختران کرده و مبالغ هنگفتی را از آنان دریافت می‌کنند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی تعدادی از این کلاهبرداران، با هماهنگی قضایی در چند عملیات غافلگیرانه ۹ تن را دستگیر کردند.

 

رییس پلیس اطلاعات استان خوزستان تصریح‌کرد: ماموران در بازرسی از منزل این متهمان مقداری آلات و ادوات رمالی و دعانویسی، تعداد زیادی برگ‌های دعانویسی را که از این طریق افراد ساده‌لوح و خرافاتی را فریب می‌دادند، کشف و ضبط کردند.

وی گفت: متاسفانه بیشترین مشتریان این کلاهبرداران، زنان و دختران ساده‌اندیشی بودند که انتظار رفع مشکلاتشان را از این طریق داشتند.

 

حاتمی ادامه‌داد: متاسفانه مشاهده می شود کلاهبرداران از سادگی مردم سوءاستفاده کرده و با اظهاراتی مثل خبر از آینده، دعا برای خوشبختی، بازشدن بخت و … مخاطبان خود را فریب داده و برای دعانویسی و رمالی مبالغی را از افراد دریافت می‌کنند که لازم است مردم در این رابطه هوشیارانه‌تر عمل کرده و با توکل به خدا در مصائب و مشکلات، فریب ادعاهای این‌گونه شیادان را نخورند.

وی عنوان‌کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=86063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر