2

۲۵متقاضی قطب علمی موفق به اخذ احکام موافقت اصولی شدند.

  • کد خبر : 8659
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۲

دبیر شورای قطب های علمی کشور اعلام کرد: در دومین جلسه شورای قطب های علمی کشور ۲۵ قطب علمی واجد شرایط موافقت اصولی دریافت کردند. آقای دکتر مظفر شریفی گفت: در جلسه اول شورای قطب های علمی کشور ضوابط و شرایط کلی تایید قطب ها تعیین شد و در دومین جلسه از تعداد ۳۵ متقاضی […]

دبیر شورای قطب های علمی کشور اعلام کرد: در دومین جلسه شورای قطب های علمی کشور ۲۵ قطب علمی واجد شرایط موافقت اصولی دریافت کردند.

آقای دکتر مظفر شریفی گفت: در جلسه اول شورای قطب های علمی کشور ضوابط و شرایط کلی تایید قطب ها تعیین شد و در دومین جلسه از تعداد ۳۵ متقاضی تشکیل قطب علمی که حائز شرایط اولیه بودند و برنامه پیشنهادی آنها به تایید کمیسیون های تخصصی رسیده بود؛ ۲۵متقاضی قطب علمی موفق به اخذ احکام موافقت اصولی شدند.

وی افزود: شمار متقاضیان قطب علمی که مراحل بررسی و ارزیابی اولیه را طی و برنامه پیشنهادی آنها را کمیسیون های تخصصی تایید کرده اند۲۰۲مورد است که در دستور کار شورای قطب های علمی کشور قرار گرفته است و پیش بینی می شود تا پایان شهریور همه تقاضاها در جلسات شورا مطرح و بررسی شود.

دبیر شورای قطب های علمی کشور گفت: بر اساس آیین نامه قطب های علمی کشور متقاضیانی که موفق به اخذ احکام موافقت اصولی شوند تا دو سال بر این اساس فعالیت خواهند کرد و پس از ارزیابی گزارش عملکرد با نظر شورا احکام آنان به موافقت قطعی تغییر خواهد کرد.

آقای دکتر شریفی تاکید کرد: قطب های علمی که موافقت اصولی دریافت می کنند باید در جهت رسیدن به اهداف برنامه خود اقدام کنند که در این راستا ماموریت ویژه ای برای هر قطب تعیین خواهد شد تا آنها بتوانند دستاورد معین و مشخصی را ارائه کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8659

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر