1

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه پلاستیک

  • کد خبر : 87341
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰:۲۳

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک کارخانه پلاستیک خبر داد.

سید جلال ملکی، در تشریح جزئیات این خبر، گفت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعات ۱:۳۰ بامداد روز دوشنبه از طریق مرکز ۱۲۵ در جریان وقوع یک مورد حریق گسترده در جنوب شرق پایتخت قرار گرفت و به دنبال آن آتشنشانان ایستگاه‌های ۶۳، ۶۶ و ۳۷ را به همراه آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام کرد.

وی محل حادثه را یک کارخانه تزریق پلاستیک در جاده خاوران روبروی عباس‌آباد اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که لوله‌ای به مساحت تقریبی ۲۵۰ مترمربع که مملو از اجناس پلاستیکی و دستگاه‌های ساخت و تزریق پلاستیک است کاملا شعله‌ور شده و یک کارگر نیز در میان شعله‌های آتش محبوس شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: آتش‌نشانان پس از قطع برق محل به شکل همزمان عملیات نجات کارگر و اطفای حریق را آغاز کرده و یک گروه از آتش نشانان کارگر ۲۶ ساله افغان را که از ناحیه دست‌ها و صورت دچار سوختگی شده بود از میان شعله‌های آتش خارج کرده و به عوامل اورژانسی در محل تحویل داده‌اند.

ملکی با اشاره به عملیات مهار و اطفای حریق در این سوله به ایسنا گفت: گروهی دیگر نیز همزمان شعله‌های آتش را به اماکن مجاور بود مهار کرده و پس از آن آتش را به طور کامل اطفاء کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران میزان خسارت مالی به جا مانده از این حریق را بالا ارزیابی و تصریح کرد: علت این حادثه بروز نقص در دستگاه ساخت پلاستیک تشخیص داده شده است.

به گفته ملکی آتش‌نشانان در ساعت ۲:۳۵ بامداد پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=87341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر