1

اظهارات مفتی “جهاد نکاح” دربارۀ سید حسن نصر الله

  • کد خبر : 88055
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶

همزمان با تشدید حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به سید مقاومت اسلامی لبنان، شیخ سلفی وهابی و صاحب فتوای شرم‌آور “جهاد نکاح”، با اظهارنظری بی‌سابقه، همراهی خود با جریان جهانی ضد مقاومت را مورد تاکید قرار داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، محمد العریفی که به سبب اظهارات و فتواهای غیرانسانی خود از ورود به کلیه کشورهای اتحادیه اروپا منع شده، پس از سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله، در اظهارنظری گستاخانه بر روی صفحه شخصی خود در تویتر مدعی شد: “دوره نقش آفرینی نصرالله به سر آمده و ایران به زودی وی را ترور می کند”(!)

 

اظهارات مفتی وهابی در حالی صورت می گیرد که هنوز خاطرۀ تلخ فتواهای وی و همقطارانش در عربستان و دیگر کشورهای خلیج فارس درخصوص حرام بودن دعا برای پیروزی حزب الله در جنگ با اشغالگران صهیونیست؛ و مواضع ذلت‌باری چون تامین سوخت هواپیماهای مهاجم به فلسطین و لبنان توسط اربابان وی، از ذهن مسلمانان پاک نشده است.
به نوشته سی ان ان، العریفی در ادامه آورده است: “نقشی که نصرالله برای ایران اجرا می کرد به پایان رسیده و تاثیر او در جهان عرب از بین رفته است، چرا که به کشتار در سوریه کمک می کند و بدین وسیله به مجوسیان خدمت می کند”.

 

العریفی همان کسی است که حدود دو ماه پیش، فتوای جنجالی جهاد نکاح در سوریه را صادر کرد و از دختران و زنان مطلّقه خواست که برای رفتن به بهشت، به میان جنگجویان حاضر در سوریه بروند و غرایز آنان را ارضا کنند.
این فتوا به قدری واکنش های منفی در پی داشت که وی در موضعی انفعالی، تلاش کرد تا انتساب این فتوا به خود را انکار کند و آن را “جعلی” نامید، در حالی که ده ها نفر از دختران کشورهای مختلف به این بهانه توسط گروهک های تروریستی جذب و به سوریه اعزام شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=88055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر