1

در دولت آینده حق به حقدار می‌رسد

  • کد خبر : 89885
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۵:۳۹

رئیس ستاد انتخاباتی جت‌الاسلام روحانی اعلام کرد: در دولت آینده حق به حقدار می‌رسد و متملقان و چاپلوسان در آن جایی ندارند و منتقدان دلسوز جایگاه خواهد یافت.

خبرگزاری فارس: نعمت‌زاده: چاپلوسان در دولت روحانی جایی ندارند

محمدرضا نعمت زاده که صبح امروز در آئین تقدیر از فعالان ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی در سالن اجلاس سران سخن می‌گفت، اظهار داشت: در دولت آینده در سایه “تدبیر و امید” زندگی خواهید کرد.

وی با اشاره غیرمستقیم به اعضای کابینه دولت روحانی گفت که “در این دولت شایسته‌سالاری حاکم خواهد بود و حق به حقدار می رسد”.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی تصریح کرد: متملقان و چاپلوسان در دولت آینده جایی ندارند و منتقدان دلسوز جایگاه خواهند یافت؛ همچنین دروغ و تزویر جای خود را به یکدلی می‌دهد.

نعمت زاده با بیان اینکه همه ما مفتخریم که در روی کارآمدن این دولت سهیم بوده‌ایم، افزود: کمترین پاداشی که ما در این مجاهدت عظیم داریم، زیستن در این فضاست.

وی ادامه داد: کشور ما ایران اسلامی در چند سال اخیر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و اگر هوشیاری ملت فهیم ایران اسلامی نبود، وضعیت اسف‌باری به وجود می‌آمد.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی گفت: مردم ایران اسلامی حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری را خلق و آبروی کشورمان را در سطح منطقه و جهان افزایش داده‌اند و فردی صالح را از میان مدیران کارآمد برگزیدند.

نعمت زاده از حامیان و فعالان ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب خواست در راهی که در پیش گرفته‌اند ثابت‌قدم بمانند و از سرزنش ها ناامید نشوند چرا که تشکیل دولت تدبیر و امید آغاز راهی است که باید پایان آن منجر به توسعه پایدار در کشور شود.

وی در پایان به عنوان رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی حجت‌الاسلام روحانی از تعطیلی رسمی فعالیت‌های این ستاد خبر داد و برای فعالان این ستاد، آرزوی موفقیت کرد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=89885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر