3

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که تغییر مدیرعامل پرسپولیس به صلاح نیست

  • کد خبر : 90731
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳

جعفر کاشانی در گفت و گو با تسنیم درباره تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس برای برکناری رویانیان از سمت مدیرعاملی اظهار داشت: تیم متعلق به وزارت ورزش است و آنها سیاست‌گذاری می‌کنند و حتما این موضوع هم با نخبگان بررسی شده است. حتما صلاح دیدند در هیات مدیره تغییراتی به وجود آید. وی افزود: امیدوارم این […]

جعفر کاشانی در گفت و گو با تسنیم درباره تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس برای برکناری رویانیان از سمت مدیرعاملی اظهار داشت: تیم متعلق به وزارت ورزش است و آنها سیاست‌گذاری می‌کنند و حتما این موضوع هم با نخبگان بررسی شده است. حتما صلاح دیدند در هیات مدیره تغییراتی به وجود آید.

وی افزود: امیدوارم این تصمیم عجولانه گرفته نشده باشد و منافع تیم در این میان حفظ شود ولی فکر نمی‌کنم صلاح باشد در شرایط فعلی مدیرعامل تغییر کند یا در اعضای هیات مدیره تغییراتی ایجاد شود.

پیشکسوت پرسپولیس که اعتقاد دارد هنوز به معنای واقعی باشگاه نداریم و تمام آنهایی که فعالیت می‌کنند تیم هستند، عنوان کرد: تا زمانی که باشگاه نداشته باشیم، بخش خصوصی فعال و ورزش به دست مردم داده نشود، همین وضعیت وجود دارد. چون تیم است برنامه مشخصی برای تعالی آن وجود ندارد. در این حالت اگر مدیرعامل از سیاست‌های وزارت ورزش تخطی کند برکنار می‌شود ولی اگر بخش خصوصی وارد شود با برنامه سرمایه گذاری می‌کند.

کاپیتان سال‌های پیش پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که مدیریت رویانیان را در مدت حضورش چگونه ارزیابی می‌کند خاطرنشان کرد: رویانیان مدیر یک تیم فوتبال بوده نه باشگاه. او با توجه به افکار و امکاناتی که در اختیار داشت نکات مثبت و منفی مختلفی در کارش وجود دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90731

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر