3

آخرین وضعیت مذاکره استقلالی ها با افشین، آندو، نکونام، جباری، مسلمان و طالبی

  • کد خبر : 91210
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۵

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: «مطمئن باشید هیچ لجبازی و اختلافی بین امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام وجود ندارد.»

علی امیری درباره مذاکرات استقلال با آرش افشین اظهار داشت: «شب گذشته آخرین صحبت‌ها را با افشین انجام دادیم و به وی اعلام کردیم این آخرین مذاکره ما با وی است و تنها تا روز یکشنبه منتظر او می‌مانیم.»
وی درباره مذاکره با آندرانیک تیموریان گفت: «آندو اعلام کرد از یک تیم خارجی پیشنهاد دارد و منتظر مذاکراتش با این تیم خارجی است. اگر نتوانیم تیموریان را جذب کنیم آلترناتیو داریم و بدون بازیکن نمی‌مانیم.»
معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد اینکه برخی می‌گویند بین قلعه‌نویی و نکونام لجبازی و اختلاف وجود دارد که قرارداد نکونام تمدید نمی‌شود، گفت: «خدا شاهد است هیچ لجبازی و اختلافی بین این دو نیست. قلعه‌نویی سرمربی و نکونام نیز بازیکن بزرگی است.»
امیری تصریح کرد: «این دو نفر در سطح کاری هم نیستند که اختلافی بین‌شان وجود داشته باشد. نکونام گفته از باشگاه تبعیت می‌کنم و قلعه‌نویی نیز پاسخ داده جواد بازیکن بزرگی است. باید با تدبیر و همدلی کنار هم حضور داشته باشیم و همه تلاش کنند سومین ستاره قهرمانی آسیا را کسب کنیم.»
امیری در خصوص بیانیه باشگاه استقلال علیه مجتبی جباری گفت: «بیانیه باشگاه از قبل تنظیم می‌شود اما این دلیل نمی‌شود که همه در جریان این بیانیه باشیم. قطعا فتح‌الله‌زاده به عنوان نفر اول در استقلال در جریان این بیانیه است. این سیاست‌ باشگاه است و ما تابع آن هستیم.»
وی درباره شایعه مذاکره استقلال با فرشید طالبی و محسن مسلمان عنوان کرد: «هنوز بازیکن جدیدی جذب نکرده‌ایم و اگر بازیکنی جذب کنیم نام وی را اعلام خواهیم کرد.»
معاون ورزشی باشگاه استقلال با اشاره به بازارگرمی برخی از بازیکنان مبنی بر اینکه از استقلال پیشنهاد دارند، اظهار داشت: «هر بازیکنی را که بخواهیم من مستقیم با وی صحبت می‌کنم و تماس‌هایی که خارج از باشگاه گرفته می‌شود ربطی به استقلال ندارد. به دنبال جذب بازیکن مورد نظر خود هستیم و وقت این را نداریم که شایعه جذب فلان بازیکن را تکذیب کنیم. به همین دلیل پیگیر این مسئله نشدیم.»
امیری در مورد جلسه بین قلعه‌نویی با جباری و نکونام گفت: «در جریان این مسئله نیستم و بهتر است قلعه‌نویی به این سوال پاسخ دهد.»
تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=91210

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر