1

خودکشی پسر ؛ عاقبت اغفال زنان توسط پدر!+تصویر

  • کد خبر : 91578
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲

پسر یک پزشک متخصص پوست در امریکا درست نیم ساعت بعد از این که پلیس تگزاس پدرش را به اتهام آزار و اذیت بیمارانش دستگیر کرد، در بزرگراهی دست به خودکشی زد.

دکتر «کالوین ری» پزشک معروف سان آنتونیو در تگزاس روز جمعه گذشته توسط پلیس تگزاس در خانه‌اش بازداشت شد. گفته می‌شود این پزشک متخصص پوست زنان بیمارش را هدف نیت پلید خود قرار می‌داد.

سخنگوی پلیس تگزاس در این باره گفت: زمانی که مأموران پلیس به خانه دکتر کالوین ری وارد شدند، پسرش زاکاری در خانه بود. گویا وی از اقدامات سیاه پدرش باخبر شده و علت بازداشت شدن پدرش را فهمیده بود به همین خاطر از در پشت خانه به اطراف بزرگراه گریخته و خودکشی کرده بود.

پس از بازداشت پزشک امریکایی حدود ۱۳زن دیگر از جمله کارمندان سابق بیمارستان محل کار این متخصص پوست و بیمارانش به خاطر آزار و اذیت و فریب علیه او شکایت کرده‌اند.

دادستان تگزاس در این باره گفت: ظاهراً پسر دکتر کالوین ری از قبل می‌دانست پدرش بیمارانش را مورد تعرض قرار می‌دهد ولی از ترس پدرش نمی‌توانست کاری انجام دهد تا این که درست نیم‌ساعت بعد از دستگیری پدرش در بزرگراهی خودش را جلوی یک کامیون انداخت و در دم جان سپرد.

 

اگرچه زاکاری قربانی اقدامات پلید پدرش شده است اما دکتر کالوین ری همچنان ادعای بی‌گناهی می‌کند. وی همه اتهاماتی را که علیه‌اش در دادگاه ارائه شد، رد کرده و معتقد است راننده کامیون عمداً پسرش را زیر گرفته است.

دکتر کالوین ری به عنوان یک مجرم جنسی به ۲۰ سال زندان، ۱۰هزار دلار جریمه نقدی و انجام ۳۰۰ ساعت خدمات اجتماعی و شش ماه بازداشت خانگی محکوم شد. این درحالی است که وی با بی‌شرمی هرچه تمام‌تر مقامات قضایی را افرادی خودشیفته و احساساتی خواند و گفت: من امیدوارم بتوانم روزی شما را به خاطر حکم ناحق مجازات کنم.

وکیل دکترکالوین ری در جلسه محاکمه خواست تا این پزشک متخصص پوست بتواند در مراسم تشییع جنازه پسرش شرکت کند اما دادستان با درخواست وکیل موافقت نکرد.

yjc.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=91578

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر