2

شهرک قرآن از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در قم راه‌اندازی می‌شود.

  • کد خبر : 9159
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۵

حجت‌الاسلام ‘محمد صادق یوسفی مقدم’ روز یکشنبه اعلام کرد :‌ بر اساس مصوبه کمیسیون پژوهش و آموزش عالی شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، شهرک قرآن از سوی دفتر تبلیغات اسلامی و با نظارت شورای عالی حوزه‌های علمیه در قم راه‌اندازی می‌شود. وی با بیان این که فعالیت‌‌ها و برنامه‌های قرآنی در این شهرک به صورت […]

حجت‌الاسلام ‘محمد صادق یوسفی مقدم’ روز یکشنبه اعلام کرد :‌ بر اساس مصوبه کمیسیون پژوهش و آموزش عالی شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، شهرک قرآن از سوی دفتر تبلیغات اسلامی و با نظارت شورای عالی حوزه‌های علمیه در قم راه‌اندازی می‌شود.
وی با بیان این که فعالیت‌‌ها و برنامه‌های قرآنی در این شهرک به صورت متمرکز برگزار می‌شود،‌ خاطرنشان ساخت: با آغاز به کار این شهرک، تمامی فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و تبلیغی قرآنی که در سراسر کشور برگزار می‌گردد، از سوی این شهرک سازماندهی و ساماندهی می شود.
به گزارش مرکز خبر حوزه، یوسفی مقدم ادامه داد:‌ با متمرکز شدن فعالیت‌های قرآنی، بر اساس تعاملاتی که میان مراکز صورت می‌گیرد، آشنایی آنها نسبت به یکدیگر افزایش یافته و موازی‌کاری‌ها از بین می رود و کارها به صورت حرکتی سامان‌یافته و هدایت‌شده‌ انجام می ‌پذیرد.
وی در ادامه با بیان روند کارهای قرآن پژوهی در جامعه گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی توجه به فعالیت‌های قرآنی زیاد شد و کارهای ارزشمندی در عرصه قرآن پژوهی صورت گرفته است.
مدیر مرکز فرهنگ و معارف قرآن، مبتنی نبودن فعالیت‌‌های قرآن پژوهی بر اساس نیازها را یکی از آسیب‌های این عرصه دانست و بیان داشت:‌ امروزه مخاطبان از تیررس پژوهش‌های قرآنی دور هستند و کارهای انجام شده، کاری به نیاز مردم و نظام و حوزه ندارد.
یوسفی مقدم با تأکید بر ضرورت حضور حوزه در این عرصه و معطوف ساختن فعالیت‌های قرآن‌ پژوهی بر نیازهای جامعه، بر حضور جدی حوزه های علمیه در این عرصه تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9159

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر