2

بهترین بازیگر زن جشنواره کن به ایران می‌آید! +تصویر

  • کد خبر : 92712
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۷:۲۷

دقیقا یک ماه پیش بود که خبر احتمال سفر برنیس بژو و سایر عوامل خارجی فیلم گذشته به ایران را برای شما نوشتیم و حالا پس از طی شدن روزهای انتخابات و اکران فیلم جدید اصغر فرهادی در ایران، گفته می‌شود اصغر فرهادی پس از اکران موفقیت آمیز فیلم «گذشته» در فرانسه روز چهارشنبه به همراه خانواده خود به ایران می آید.ضمن اینکه بازیگران فیلم گذشته نیز یک هفته بعد به تهران سفر خواهند کرد.

گذشته اصغر فرهادی درخشش خوبی در جشنواره کن داشت و هرچند نتوانست نخل طلای کن را به عنوان بهترین فیلم نصیب خود کند، اما جایزه بهترین بازیگر زن به برنیس بژو بازیگر نقش اول زن این فیلم رسید. همزمان با جشنواره کن بود که «گذشته» در فرانسه به شکلی گسترده به اکران درآمد و تا به امروز فروش بسیار خوبی را داشته است. اصغر فرهادی و خانواده‌اش نیز پس از مدتی طولانی اقامت در فرانسه برای اقامت دائم به ایران بازمی گردد.

بنابر خبرهای رسیده، فرهادی از تمامی بازیگران فیلم «گذشته» از جمله برنیس بژو برای سفر به تهران دعوت کرده است و بژو و بازیگران آخرین فیلم فرهادی ضمن موافقت با این سفر، به احتمال قوی اواخر هفته آینده تمامی بازیگران «گذشته» به تهران می آیند تا از نزدیک به روال تولید، پخش و نمایش فیلم ها در ایران آشنا شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=92712

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر