1

شقایق فراهانی با مادرش در سریال ماه رمضان+تصاویر

  • کد خبر : 92782
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳

شقایق فراهانی که این روزها سریال “مادرانه” را ویژه ماه رمضان آماده پخش دارد از همبازی شدن با مادرش در این مجموعه خبر داد. شقایق فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال “مادرانه” که قرارست شب*های ماه رمضان از شبکه سه سیما روی آنتن می*رود، گفت: این سریال دارای داستان […]

شقایق فراهانی که این روزها سریال “مادرانه” را ویژه ماه رمضان آماده پخش دارد از همبازی شدن با مادرش در این مجموعه خبر داد.
شقایق فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال “مادرانه” که قرارست شب*های ماه رمضان از شبکه سه سیما روی آنتن می*رود، گفت: این سریال دارای داستان جذابی است و چندین ماجرا در این مجموعه رخ می*دهد که به دلیل مضمون اجتماعیش موجب همذات*پنداری در مخاطبان خواهد شد.

این بازیگر سینما و تلوزیون درباره اولین حضورش در سریال مناسبتی ویژه ماه رمضان نیز توضیح داد: چند سالی بود که به دنبال حضور در چنین مجموعه*ای بودم و خوشبختانه “مادرانه” را به دلیل فیلمنامه قوی*ای که داشت پذیرفتم. در این اثر من نقش دختر، مادر واقعی خودم (فهیمه رحیمیان) را بازی می*کنم که این سبب تبادل انرژی بیشتر و در نتیجه کار بهتر می*شود.


فهیمه رحیم نیا مادر شقایق فراهانی

فراهانی در مورد همکاری با جواد افشار کارگردان این سریال بیان کرد: همکاری با افشار تجربه خوبی بود. او کارگردان با اقتداری است و روی کارش تسلط دارد.

بازیگر سریال “کلاه پهلوی” درباره حضور بازیگران مطرحی چون لعیا زنگنه و مهدی سلطانی در این سریال گفت: من وقتی شنیدم قرار است لعیا زنگنه در این سریال حضور دارد بسیار خوشحال شدم. من شیفته بازی وی هستم و به نظرم لعیا زنگنه از بهترین هنرپیشگان زن ایران محسوب می*شوند. البته حضور بزرگان دیگری چون مهدی سلطانی باعث می*شود سریال “مادرانه” کار خوبی باشد.
وی درباره اینکه برخی معتقدند سریال* “مادرانه” به دلیل مضمون آن که به آسیب*های اجتماعی می*پردازد و برای پخش در ساعات پس از افطار مناسب نیست، توضیح داد: ما هم در تلویزیون هم در سینما آثار مختلفی از طنز تا جدی داریم و مخاطبان متناسب با سلیقه*شان می*توانند از بین آنها انتخاب کنند و فکر نمی*کنم موضوع سریال “مادرانه” باعث کاهش اقبال مخاطبان به این مجموعه شود.
فراهانی در پایان درباره نقشی که در این سریال مناسبتی ایفا کرده است نیز گفت: من نقش یک مدیر مدرسه را بازی می*کنم و ترجیح می*دهم مردم در طول پخش سریال با این شخصیت آشنا شوند.
مجموعه “مادرانه” به کارگردانی جواد افشار و تهیه*کنندگی محمدرضا شفیعی و بازیگرانی از جمله مهدی سلطانی، سید مهرداد ضیایی، عباس غزالی، شقایق فراهانی، لعیا زنگنه، شهین تسلیمی، هستی مهدوی*فر و با نویسندگی سعید نعمت*الله در شب*های ماه رمضان ساعت ۲۱ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=92782

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر