1

علی جنتی مناسب ترین گزینه برای وزارت فرهنگ در دولت تدبیر و امید است

  • کد خبر : 96296
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳

لاله افتخاری گفت: در صورتی که جنتی به گفته های خود بعد از تصدی پست وزارت عمل کند می توان ایشان را مناسب ترین گزینه برای این وزارتخانه برشمرد.

 لاله افتخاری در مورد سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد گفت: ایشان سوابق مختلف و اجرایی داشته اند که می توان گفت در اکثر آنها موفق بوده اند البته قابل ذکر است که ایشان حدود یازده سال هم در حوزه تحصیل کرده اند و حوزه فرهنگ ایرانی – اسلامی را به خوبی می شناسند.
این نماینده مجلس در مورد جلسه اول کمسیون فرهنگی با جنتی گفت: ایشان چند ساعت در کمسیون فرهنگی مجلس حضور داشتند و قرار است روز یکشنبه صبح نیز جلسه دوم تشکیل شود. در جلسه اول ایشان دیدگاه های خود را مطرح و دیدگاه های اعضای کمیسیون را هم شنید که می توان این جلسه را بسیار مفید ارزیابی کرد.در مباحث فرهنگی و هنری همانند سینما، هنر، مطبوعات، چاپ، مد و لباس، فرهنگ قرآنی دیدگاه ایشان به دیدگاه کمیسیون نزدیک بود و امیدواریم ایشان به گفته های خود بعد از تصدی پست وزارت عمل کند که در صورت عمل به وعده های داده شده می توان ایشان را گزینه مناسبی برای این وزارتخانه برشمرد.
این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه خاطر نشان ساخت: نقل قولی از ایشان در مورد حذف ممیزی کتاب در رسانه ها منتشر شد که بنده موضوع را از آقای جنتی پی گیری کردم و ایشان در جواب گفت: بیان حذف ممیزی در انتشار کتاب که از طرف بنده بیان شده کذب است بنده فقط گفتم باید روال انتشار کتاب سرعت بیشتری به خود بگیرد و ماه ها این امر طول نکشد که این امر به هیچ وجه به معنی حذف نظارت بر انتشار کتاب نیست.
رئیس کمیسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با شناختی که تا کنون از جناب آقای جنتی به دست آورده ایم ایشان گزینه ی بسیار مناسبی برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و کمیسیون فرهنگی مجلس آماده است که تمام همکاری خود را با ایشان ادامه دهد تا ایشان هم بتواند به گفته ها و وعده های خود عمل کند تا شاهد یک حرکت رو به جلو باشیم.
لازم به ذکر است گفته می شود روز گذشته نیز رسانه های دیجیتال کشور طی نامه ای به دکتر حسن روحانی؛ رئیس دولت یازدهم از انتخاب جنتی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر و قدردانی کرده اند. مسعود دانش؛ نماینده امضا کنندگان نامه به دکتر حسن روحانی به رسانه های جمعی وعده داده است به زودی متن نامه و اسامی امضا کنندگان نامه را در اختیار رسانه های جمعی قرار دهد.
صداقت نیوز
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=96296

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر