1

مفید کیایی نژاد: جنتی به مسائل فرهنگی اشراف کامل دارد

  • کد خبر : 96389
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از متفق القول بودن اعضای کمیسیون بر علی جنتی کاندید پیشنهادی وزارت فرهنگ خبر داد و وی را فردی آشنا با این حوزه معرفی کرد.

به گزارش صداقت نیوز، یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از متفق القول بودن اعضای کمیسیون بر علی جنتی کاندید پیشنهادی وزارت فرهنگ خبر داد و وی را فردی آشنا با این حوزه بیان کرد.
مفید کیایی نژاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مهمترین معیارهای نمایندگان در تایید صلاحیت کاندیداهای معرفی شده از سوی رئیس جمهور منتخب بیان کرد: با توجه به سلایق مختلف نمایندگان در تایید فرد اصلح، ویژگی هایی چون تعهد،تقوا،تجربه و تعبد در قبال ولایت از جمله معیارهایی است که نمایندگان بر آن متفق القول می باشند.
کیایی نژاد فتنه ۸۸ را ظلمی بزرگ دانست و افزود: متاسفانه برخی وزرا در جریان فتنه نقش داشتند و یا احیانا ساکت عمل کردند و در حال حاضر نظر اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان این است که این وزرا در جلسه علنی مجلس اظهار برائت کنند اما خوشبختانه جناب آقای جنتی کارنامه ی درخشانی در دفاع از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی دارند.
وی در ادامه به ضعف فرهنگی دولت گذشته اشاره کرد و افزود: متاسفانه دولت گذشته در حوزه مسائل فرهنگی ضعیف عمل کرد و نقش فرهنگ درجامعه و زندگی مردم کم تر به چشم می خورد. این در حالیست که نمایندگان توجه به مسائل فرهنگی را در دولت آقای احمدی نژاد بیشتر از دولت های دیگر انتظار داشتند.وی از جمله بی توجهی های دولت را در حوزه فرهنگ بودجه بسیار پایین سال ۹۲ بیان کرد.
کیایی نژاد در ادامه به سوابق علی جنتی در حوزه فرهنگ اشاره کرد و افزود: کاندید پیشنهادی فردی ناآشنا به دغدغه های فرهنگی نیست.جنتی ۵ سال در وزارت ارشاد خدمت کرده است و در اوایل انقلاب نیز سرپرستی سازمان صدا و سیما را عهده دار بوده اند.
وی بیان داشت نظر کمیسیون نسبت به ایشان مثبت است اما هنوز جمع بندی کلی صورت نگرفته است.وی از حضور علی جنتی در مجلس خبر داد و گفت آقای جنتی دوشنبه در مجلس حاضر می شوند و بعد از برررسی دقیق برنامه های وی جمع بندی کلی صورت می گیرد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=96389

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر