2

دکتر میلی منفرد می تواند تحولی عظیم در وزارت علوم ایجاد کند

  • کد خبر : 96531
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳

با توجه به شناختی که دکتر میلی منفرد از حوزه پیشنهادی خود برای وزارت دارد و سالیان متمادی در وزارت علوم به عنوان مقام ارشد فعالیت داشته است، بهترین گزینه برای این سمت است.

رئیس کمیته آذری زبان های مقیم مرکز ستاد دکتر حسن روحانی در انتخابات یازدهم با حمایت از برنامه های وزیر پیشنهادی علوم، در کابینه امید گفت: محمود میلی منفرد، در صورت حمایت مجلس می‌تواند توانایی  و تجربه بالای خود را در ایجاد تحول بزرک در وزارت علوم بکار گیرد و تغییر مثبتی در این وزارت خانه ایجاد کند.

دکترمحمودی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی افق نیوز به مشخصه‌های محمود میلی منفرد، وزیر پیشنهادی علوم در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و اظهار کرد: با توجه به شناختی که دکتر میلی منفرد از حوزه پیشنهادی خود برای وزارت دارد و سالیان متمادی در وزارت علوم به عنوان مقام ارشد فعالیت داشته است، بهترین گزینه برای این سمت است.

محمودی با تاکید بر اینکه دکتر میلی منفرد، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و سالها قائم مقام وزیر و معاون طرح و توسعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده است، خاطر نشان کرد: دکتر منفرد به عنوان شخص مجرب و اصلح و کاردان از طرف رئیس جمهور مطرح است و امیدواریم نمایندگان با توجه به این موارد به وی رای اعتماد دهند.

وی با بیان اینکه میلی منفرد این  توانایی را دارد که تغییر و تحولی بزرگ در وزارت خانه تحت نظر خود ایجاد کند بیان داشت: وزیر پیشنهادی علوم، در صورت حمایت مجلس می‌تواند از توانایی  و تجربه بالای خود در ایجاد تحول بزرک در این حوزه استفاده کند و تغییر مثبتی در این وزارت خانه ایجاد کند.

رئیس کمیته آذری زبان های ستاد دکتر روحانی در انتخابات یازدهم در مرکز، با ابراز امیدواری از اینکه میلی منفرد بتواند با حمایت قاطع نمایندگان کلید ورود به پاستور را بگیرد گفت: در صورتی که نمایندگان تجربه و توانایی میلی منفرد را مد نظر قرار  دهند و برای تجربه وزرای پیشنهادی ارزش قائل باشند به طور یقین وی می تواند با رای بالایی اعتماد نمایندگان را جلب کند و راهی پاستور شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=96531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر