1

موثران در فتنه رای نیاوردند

  • کد خبر : 96942
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۴

پرونده ۴ روز جلسه فشرده بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی با اعتماد بی سابقه مجلس به کابینه یازدهم به پایان رسید تا دولت مورد تمایل روحانی با تغییر حداقلی، کار خود را آغاز کند و در اولین گام بنابر وعده رئیس جمهور، طی ۱۰۰ آینده روز بخشی از وعده های اقتصادی ، فرهنگی و … را تحقق بخشد.

به گزارش رجانیوز ، رای بی سابقه به وزیر اقتصاد که بالاترین رای در انتخاب وزرا در تاریخ جمهوری اسلامی بوده و همچنی آرای بالای دیگر وزاری اقتصادی بیانگر اعتماد کامل مجلس به برنامه های اقتصادی دولت یازدهم و برنامه های پیشنهادی وزرای مربوطه بوده است .
البته رای اعتماد بالا از سوی دیگر این توقع را ایجاد می کند که وزرا در قبال کم ترین انحراف خود از برنامه های اعلامی، مورد سئوال از مجلس قرار بگیرند.
از سوی دیگر آرای منفی نیز بیانگر آن است که مجلس نسبت به وزاریی که نقش آنها در فتنه ۸۸ ثابت شده ، با حساسیت برخورد کرده، به ویژه به وزرایی که نقش اثرگذار در فتنه داشتند اعتماد نکرده است.
اما در این بین، اعتماد ۱۶۶ نمایندمجلس به زنگنه برای تصدی ۴ ساله وزارت نفت با توجه به مطالب مطرح شده از سوی مخالفان، قابل تامل است.
با این حال پس از تشکیل کابینه نوبت به بعد نظارتی مجلس می رسد و انتظار می رود نمایندگان در کنار تعامل با دولت ، به وظیفه بدیهی و قانونی خود به بهترین شکل عمل کنند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=96942

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر