4

دلم برای وزارت کار می سوزد/ ربیعی پیشنهاد همکاری دهد با جان و دل می‌پذیرم

  • کد خبر : 97408
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸

عباسی با انتقاد از اظهارنظرهای فراوان صورت گرفته درباره ابهام در آمارهای اشتغالی دولت دهم، گفت: دلم برای وزارت کار می سوزد و اگر علی ربیعی بخواهد به او کمک کنم، با جان و دل می پذیرم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه وزرای سابق و جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تشکل های کارگری و کارفرمایی هیچ وقت از یادم محو نخواهد شد، گفت: در سابقه یک ساله من در این وزارتخانه تحرک و حضور کارگران و کارفرمایان مشهود بود.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: من نیامده بودم وزیر شوم بلکه آمده بودم کار کنم و خدمت ارائه دهم. بهترین خاطره زمانی است که لبخندی بر چهره های مردم و جامعه هدف ببینیم.

عباسی ادامه داد: در طول این مدت سعی کردم مشکل ایجاد نشود، به موقع شورای عالی کار برای دستمزد کارگران تشکیل جلسه داد و حق مسکن و بن کارگران نیز در دولت قطعی و ابلاغ شد و من به وعده های خود به نمایندگان مجلس عمل کردم.

وی اظهار داشت: با دکتر ربیعی نشست داشتم و صحبت هایی را انجام دادیم. من اولین نفری بودم که به ربیعی با تلفن شخصی ام تماس گرفتم و به وی تبریک گفتم و امروز نیز با همکاری متخصصان در ۵ بند مسائل و مشکلات موجود را به ربیعی تحویل خواهم کرد تا وی بتواند برای آنها نقشه راه و راهکار پیدا کند.

وزیر سابق تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه عملکردها در تمام بخشها مشخص است، به حرف های غیرکارشناسی و انتقادات صورت گرفته درباره آمارهای اشتغال واکنش نشان داد و با انتقاد از نقدهای صورت گرفته در این خصوص، گفت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در تعاون ایجاد شد، سند ملی توسعه بخش تعاون را در دولت تصویب کردیم.

عباسی با تاکید بر اینکه اگر ربیعی بخواهد به وی کمک کمک کنم با جان و دل قبول خواهم کرد و از امروز نیز  دنبال کار پژوهش می روم، تصریح کرد: دلم برای وزارت تعاون، کار و رفاه می سوزد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=97408

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر