1

راهبه ۹۰ ساله ستاره جهانی می شود +تصویر

  • کد خبر : 97469
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰

یک راهبه ۹۰ ساله اهل اتیوپی که تمام زندگی خود را در صومعه به سر برده است یک نابغه موسیقی در زمینه نوازندگی پیانو شناخته شد.

 

این زن ۹۰ ساله که تمام زندگی خود را در صومعه سپری کرده است  و به ندرت از آنجا خارج شده اکنون در آستانه تبدیل شدن به یک ستاره قرار داردو حتی سی دی کارهای او روانه بازار شده است. شنیده میشود که قرار است به زودی وی به صورت زنده نیز برنامه هایی اجرا کند.
به گفته یک موسیقی دان برجسته کارهای او بیشتر جنبه کلاسیک دارد که به صورت کاملا طبیعی و با صداقت و ظرافت بسیار زنانه نواخته میشود، این موسیقی دان معتقد است این زن کارهایی بسیار عمیق ارائه میدهد و با توجه به اینکه هرگز از کلیسا خارج نشده است و تنها آهنگی شنیده صدای ارگ کلیساست کارش واقعا تحسین برانگیز است.
او سعی میکند ترانه هایی که اخیرا در سی دی هایی که برایش هدیه می آورند میشنود بازنوازی کند و با توجه به اینکه هیچ مربی ندارد و آموزشی در این زمینه ندیده است کارهایش فوق العاده است.
او متولد سال ۱۹۲۳ میلادی است و از سن ۶ سالگی به همراه خواهرش به یک مدرسه شبانه روزی در سوئیس فرستاده شد. از همان زمان اوبه موسیقی علاقه مند بود اما کم کم به خاطر علایق مذهبی که داشت به کلیسا راه پیدا کرد ولی آنچه امروز نمایان است استعداد فوق العاده زیاد وی در زمینه موسیقی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=97469

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر