4

تیمی که با دو سرمربی خود را برای حضور در لیگ دسته اول آماده می‌کند

  • کد خبر : 97646
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵

باز هم در تیم فوتبال ابومسلم دودستگی به وجود آمده و این تیم همچون سال گذشته با دو سرمربی خود را برای حضور در لیگ دسته اول آماده می‌کند.

عباس چمنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تغییر و تحولات رخ داده در تیم ابومسلم عنوان کرد: از روز گذشته آقایان وفایی، فاضل فکور و ناصری‌پور هیچ سمتی در باشگاه ندارند. طبق ابلاغیه اداره ورزش و جوانان استان به دلیل اینکه آقایان وفایی تعهدات خود را مبنی بر اقدامات لازم برای باشگاه ابومسلم انجام نداده‌اند که این موارد از جمله تزریق پول به تیم است مالکیت از این افراد خارج و تحت مدیریت اداره کل ورزش و جوانان اداره خواهد شد.

وی ادامه داد: تمرینات خود را دنبال می‌کنیم و کاری به صحبت‌های افراد دیگر نداریم حالا اگر هم خداداد عزیزی و حنطه می‌خواهند تمرینات خودشان را انجام بدهند اما تیم اصلی ابومسلم در اختیار من است و مدیریت باشگاه هم در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان است. وفایی در دو ماه گذشته یک ریال هم خرج باشگاه نکرده و به همین دلیل شب گذشته مسئولان هتل تهدید کردند که بازیکنان را بیرون خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان با چند موسسه مالی و اعتباری رایزنی کرده و احتمالا تا یک هفته آینده با یکی از این موسسات به توافق خواهد رسید و ابومسلم را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

وی در مورد اینکه مدل جدید مالکیت که قرار بود سهم‌بندی بین افراد صورت گیرد چگونه می‌شود تاکید کرد: با توجه به اتفاقاتی که رخ داده آن مدل فعلا منتفی خواهد شد اما قاعدتا پس از اینکه افراد جدیدی در سمت خود قرار گرفتند مدل به گونه دیگری فعالیت خواهد کرد.

به گزارش فارس، این تغییر و تحولات در حالی است که روز گذشته فاضل فکور مدیرعامل باشاه ابومسلم اعلام کرده بود علی حنطه و خداداد عزیزی به عنوان سرمربی و مدیرفنی ابومسلم فعالیت خواهند کرد و عباس چمنیان سمتی در باشگاه ندارد. با توجه به اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان در سفر کربلا به سر می‌برد خبرنگار فارس نتوانست با او در تماس باشد همچنین منعمی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان از مصاحبه خودداری کرد اما اعلام کرد که صحبت‌هایی که از زبان او گفته می‌شود درست است.

خداداد عزیزی درباره این موضوع به فارس گفت: من می خواهم بدانم که همین آقا را چه کسی به عنوان سرمربی انتخاب کرد؟ مگر پای قرار داد او را غیر از وفایی مهر و امضا کرده است؟

وی ادامه داد: چمنیان فرد تحصیلکرده ای است و بعید می دانم که یک فرد دانشگاهی که اتفاقا خوب هم سخنرانی می کند، چنین حرفی را زده باشد که وفایی در تیم کاره ای نیست!

عزیزی تصریح کرد: چندین سال است که در همه جای فوتبال فعالیت داشته ام و می دانم که الان چه کسی مسئول تیم است، این دعواها ها همیشه در فوتبال بوده است و حالا نیز بعضی ها کاسه داغتر از آش شده‌اند.

وی افزود: مگر می شود اداره کل ورزش و جوانان استان به یکباره و یک شبه تصمیم بگیرند که تیمی که ۳ سال در اختیار وفایی بوده است را از او بگیرند و حالا خودشان مدیریت آن را بر عهده داشته باشند. این مسایل باید از سوی فدراسیون دستور داده شود و تنها مرجع فدراسیون است نه اینکه اداره کل ورزش و جوانان سر خود بخواهد دستور دهد که مدیریت ابومسلم را بر عهده گرفته است.

وی ادامه داد: چطور آقایان قبل از اینکه خبر سرمربیگری علی حنطه و مدیرفنی من رسانه ای شود دست به کار نشده بودند و تیم را در اختیار خود نگرفته بودند، این مسائل معلوم است که نمی خواهند این تیم سامان بگیرد.

مدیرفنی ابومسلم گفت: متاسفانه تیمی که آقایان تشکیل داده اند و بازیکنانی که گرفتند خیلی نمی تواند کمکی به بالا آمدن ابومسلم کند، تیمی که از تیم تازه تاسیس و دسته دومی پیام در بازی تدارکاتی ۳ گل می خورد معلوم است وضعیتش به چه صورت خواهد شد.

عزیزی تصریح کرد: تماشاگران و هواداران ابومسلم از وضعیت فنی تیم فعلی اصلا راضی نیستند و همین مسایل نیز باعث شده است تا این هواداران دائما به این موارد اعتراض کنند، خب این نشان می دهد که تیم خوب بسته نشده است دیگر.

وی در خصوص شروع تمرینات ابومسلم نیز گفت: من به این مسایل کاری ندارم و مدیرفنی ابومسلم هستم و با بیش از ۱۸ بازیکن نیز صحبت کرده ام که انشالله از فردا به مشهد خواهند آمد و پس از یک جلسه هماهنگی تمرینات را به لطف خدا از دوشنبه آغاز خواهیم کرد.

مدیر فنی ابومسلم در خصوص اینکه گفته می شود با بازیکنان مد نظر او صحبت شده است تا به مشهد نیایند گفت: کسی جرات این کار را ندارد و البته بازیکنانی مثل عباسفرد، منصوری، باجران، لطیفی، مولایی، سرلک، شرفی، حسینی و خیلی های دیگر که من با آنها صحبت کرده اند و به مشهد هم خواهند آمد حرف این افراد را اصلا تحویل نمی گیرند و برای انها تره هم خرد نمی کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=97646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر