2

نتایج بازی های هفته ششم لیگ برتر روز جمعه

  • کد خبر : 97657
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۱

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر میزبانش نفت تهران در ثانیه‌های پایانی تن به شکست داد.

در آغاز هفته ششم لیگ برتر فوتبال دو تیم نفت و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۱۰ در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر نفت خاتمه یافت.

دو تیم در ۴۵ دقیقه نخست آنچنان موقعیت خطرناکی نداشتند و بیشتر سعی در ارائه بازی محتاطانه و در وهله اول گل نخوردن بودند.
در ۱۰ دقیقه اول به جز شوت دقیقه ۶ بازیکنان نفت که توسط نیلسون مهار شد اتفاق دیگری رخ نداد. دقیقه ۱۲ باز هم نیلسون حمله نفت را بی نتیجه گذاشت. در دقیقه ۱۷ خطای حمدی‌نژاد بر روی عالیشاه سبب شد این بازیکن کارت زرد بگیرد. توپ بازگشتی از ضربه همین خطا نیز با ضربه عالیشاه از کنار دروازه نفت بیرون رفت.

دقیقه ۲۶ شوت ابراهیمی توسط دروازه‌بان پرسپولیس مهار شد و دقایقی بعد حمله پرسپولیس روی دروازه نفت با بی‌دقتی مهاجمان از دست رفت. دقیقه ۳۹ نوبت سوشا مکانی بود که ضربه سر جلال حسینی را مهار کند. دقایق پایانی بازی با حملات بی نتیجه دو تیم سپری شد تا این نیمه بدون گل خاتمه یابد.
با آغاز نیمه دوم پرسپولیسی‌ها تا حدودی توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما نتوانستند از این برتری خود برای رسیدن به گل استفاده کنند، آنها تا پایان نیمه دوم هم به حرکات از کناره‌ها و ارسال از جناحین جهت رسیدن به گل استفاده کردند . در این نیمه نیز نفتی‌ها با استفاده از ضد حملات و شوت‌ها از راه دور سعی در باز کردن سرخپوشان داشتند.
در دقیقه ۵۰ ضربه رضا نوروزی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. در دقیقه ۵۴ شوت بازیکن نفت در میانه راه به یک بازیکن برخورد کرد و به شکلی خطرناک از کنار دروازه نیسلون به خارج از زمین رفت.

در دقیقه ۶۲ عباس زاده جایگزین غلامرضا رضایی در ترکیب پرسپولیس شد. ۲ دقیقه بعد رسول نویدکیا به جای حسین ابراهیمی برای نفت به میدان آمد و در همان زمان ضربه سر دهنوی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲ فرصت ایده آلی در اختیار رضا نوروزی قرار گرفت اما او در مقابل دروازه توپ را به بیرون زد. دقیقه ۸۰ باز هم شوت این بازیکن از بالای دروازه  پرسپولیس به بیرون رفت. دقیقه ۸۵ تمارض عالیشاه سبب شد کارت زرد بگیرد. دقیقه ۸۷ سوشا مکانی شوت سید صالحی را مهار کرد.

در دقیقه ۲+۹۰ علی قربانی پس از حرکت خوب رضا نوروزی تک گل نفت را به ثمر رساند تا پرسپولیس دومین شکستش را در لیگ سیزدهم بچشد. یحیی گل‌محمدی پس از گل تیمش خوشحالی نکرد.
یدالله جهانبازی داور مسابقه به وحید حمدی‌نژاد از نفت و میثم حسینی و امید عالیشاه از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سید‌جلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، حسین ماهینی، قاسم دهنوی، محمد نوری، مارکو سپانوویچ، امید عالیشاه (از دقیقه ۸۸ هادی نوروزی)، غلامرضا رضایی (از دقیقه ۶۲ محمد عباس‌زاده) و سید‌مهدی سید‌صالحی.

سرمربی: علی دایی

*ترکیب نفت تهران:

سوشا مکانی، امین حاج محمدی، احمد آل نعمه، وحید حمدی‌نژاد، ووریا غفوری، کمال کامیابی‌نیا، حسین ابراهیمی (از دقیقه ۶۳ رسول نوید‌کیا)، وحید امیری، علیرضا عزتی، مهرداد اولادی (از دقیقه ۱۵ علی قربانی) و رضا نوروزی.

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نتایج سایر دیدارهای امروز:

* گسترش فولاد تبریز ۰ – داماش گیلان ۲

گل‌ها: سعید مهدی‌پور (۳۸ – گل به خودی) و مسعود حسن‌زاده (۶۹)

* فجرسپاسی شیراز ۰ – تراکتورسازی تبریز ۰
اخراج: سیامک کوهنورد (۷۲ – فجرسپاسی)

* سایپای البرز ۱ – مس کرمان ۰
گل: ابراهیم شکوری (۴۸)

* ملوان بندرانزلی ۱ – ذوب‌آهن اصفهان ۲
گل‌ها: مهدی دغاغله (۸۴) برای ملوان و محسن مسلمان (۵۴) و مهدی رجب‌زاده (۸۲) برای ذوب‌آهن

* سپاهان اصفهان ۲ – صبای قم ۱
گل‌ها: محمد غلامی (۱۰ و ۳۸) برای سپاهان و حمیدرضا پاکیزه (۸۳) برای صبای قم

* فولاد خوزستان و استقلال صنعتی خوزستان هم از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفته اند که تا پایان نیمه اول ۲-۱ به سود فولاد در جریان است.

مشرق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=97657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر