2

دانشگاه ایرانیان جزء مسائلی است که مجلس می تواند درصورت آن تحقیق و تفحص کند

  • کد خبر : 98243
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۵:۱۴

من فکر می کنم اگر چنین دانشگاهی احداث شده باشد خسارات قابل توجه ای به جامعه وارد خواهد کرد.از این رو باید ابتدا درستی و صحت این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

 ابراهیم نکو گفت:تا زمانی که مسئله دانشگاه احمدی نژاد به اثبات نرسد نمی توانیم در مورد آن تحقیق و تفحص کنیم.
ابراهیم نکو عضو فراکیسیون رهروان ولایت مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا درباره دانشگاه ایرانیان و خبر برداشت ۱۶۰میلیارد ریال از حساب نهاد ریاست جمهوری برای این دانشگاه گفت: دانشگاه ایرانیان جزء مسائلی است که مجلس می تواند درصورت آن تحقیق و تفحص کند البته در صورت واقعیت داشتن این موضوع با جدیت با هم ورود پیدا کنند.
وی افزود: من فکر می کنم اگر چنین دانشگاهی احداث شده باشد خسارات قابل توجه ای به جامعه وارد خواهد کرد.از این رو باید ابتدا درستی و صحت این موضوع  مورد بررسی قرار گیرد.
این نماینده مجلس ادامه داد: تا زمانی که مسئله دانشگاه احمدی نژاد به اثبات نرسد  نمی توانیم در مورد آن تحقیق و تفحص کنیم. بنابراین باید مقداری تحمل داشته باشیم تا ببینیم این مسایل صحت دارد یا خیر.
 وی تاکید کرد: برداشت ۱۶۰میلیارد ریال از نهاد ریاست جمهوری موضوعی است قابل پیگیری و به طور حتم اگر چنین مسئله ای واقعیت داشته باشد حتما در آینده مشخص می شود و واکنش ها را نیز به دنبال خواهد داشت .
عضو فراکسیون رهروان ولایت در جدیت مجلس دراین مسئله تاکید کرد : وظیفه ذاتی مجلس است که نسبت به آن ورود پیدا کند زیرا بنای دانشگاه حتی با پول ها ی مشارکتی مسئله ای است که قابل پیگیری است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=98243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر